Affärsområdesassistent sökes
Key East AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Key East AB i Västerås Key Solutions Group är idag Sveriges i särklass bästa säljföretag. Vi har en bärkraftig affärsidé och växer kraftigt. Vi ingår i en företagsgrupp med flera företag som alla har som inriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. I denna grupp finns också företagen Key East, Key South samt Key Sales West.
Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus.
Nu söker vi en Affärsområdesassistent till vårt kontor i Västerås.
Publiceringsdatum2012-06-26Arbetsuppgifter• Hantera mail & telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning & affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton & körjournaler. Även sjukdom & ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera & ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska & bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap & dokument
• Ordna med semesterplaneringar
Kompetens och erfarenhet:
Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.
Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser dock gärna att du har viss erfarenhet av arbete i en organisation inom försäljning eller slutkundsarbete, samt tidigare erfarenhet av assistentyrket.
Du ska vara mycket bra inom svenska & engelska såväl i tal som skrift.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten& flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.
Tjänsten är placerad i centrala Västerås.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@keysolutions.seKontaktTheresa Flodman, 0736846600,
theresa.flodman@keysolutions.seFöretagKEY EAST AB
AdressKEY EAST AB
TREFASGATAN 3
72130 VÄSTERÅS
KontorsadressTREFASGATAN 3
VÄSTERÅS
Jobbnummer 1280798
Observera att sista ansökningsdag har passerat.