Administratörer till Arlandastad

Tranpenad Bemanning i Stockholm AB / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tranpenad Bemanning i Stockholm AB i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-26

Om företaget
Tranpenad Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom områdena Logistik & Industri samt Bygg & Anläggning. Vi har även en studentverksamhet där vi vänder oss till dig som vill arbeta extra under din studietid. Vi bemannar dagligen i regionerna kring Göteborg, Stockholm, Trollhättan, Halmstad och Jönköping. Vi på Tranpenad Bemanning är kollektivavtalsanslutna och kvalitets-, miljöcertifierade.

Som konsult hos oss blir du en del av vår bemanningsstyrka och får en unik möjlighet att på kort tid utöka din arbetslivserfarenhet och ditt professionella kontaktnät. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!

Om tjänsten
Du kommer att arbeta hos en av våra största kunder på deras kontor, som Administratör.
Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, både på telefon och i dagligt möte.
Vi anställer på Visstidsanställning och du arbetar 40 timmar/vecka.
Som Administratör kommer det att innebära mycket kundkontakt, främst per telefon. Du kommer även ha arbetsuppgifter som ordermottagning, registrering, reklamationer m.m.

Profil
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är prestigelös och positiv samt gillar att ta egna initiativ. Du ser det som en självklarhet att alltid hålla en hög servicenivå och visa ett professionellt bemötande. Som person är du serviceinriktad och har god social kompetens samtidigt som du är stresstålig. Du är ansvarsfull och tar gärna initiativ i arbetet. Som Administratör är det en fördel att ha en erfarenhet av inköp vilket kan innebära att följa upp kundens priser gentemot leverantörens samt leveranser från leverantör till oss. Detta är ett plus men inget krav.
God kommunikationsförmåga. Både på telefon, i skriftlig form och ansikte mot ansikte.

Vi söker dig som är öppen, positiv, noggrann samt kunna arbeta i ett team och snabbt kunna sätta in dig i nya arbetsuppgifter. Tullkunskap är ett stort plus men inget krav.

Arbetstider och övriga villkor

Vardagar kl. 8-17. 40 timmars arbetsvecka.
Visstidsanställning.

Så ansöker du
Ansökan skickas in på vår hemsida www.tranpenad.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 516
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Källberg

Företag
Tranpenad Bemanning i Stockholm AB

Adress
Tranpenad Bemanning i Stockholm AB
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3126592

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tranpenad Bemanning i Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tranpenad Bemanning i Stockholm AB: