Administratörer
Poolia Uppsala AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Uppsala AB i Uppsala,
Östhammar,
Enköping,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Presentation
Poolia söker nu kvalificerade administratörer för kommande uppdrag hos våra kunder i och runt om Uppsala. Uppdragen varierar i omfattning och även kraven på erfarenhet kan variera. Inom alla företag är givetvis service ledordet men grundläggande för rollen är även mycket eget ansvar och självständigt arbete. För dig som söker en ny utmaning på heltid eller deltid kan dessa tjänster vara intressanta för dig.
Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Genom att svara på annonsen ansöker du inte till en specifik tjänst, utan visar ett allmänt intresse för att jobba som konsult inom ekonomi hos Poolia.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2015-11-19Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör kan du komma att ha varierande arbetsuppgifter, så som:
• planering och organisering
• konferens- och resebokningar
• mötesdokumentation
• allmän administration
• reseadministration
• posthantering
• protokollföring
• diarieföring
• rapportskrivning.
I rollen som administratör får du i stor utsträckning även arbeta med externa och interna kontakter, framtagande av statistik och informationssökning samt ekonomisk administration i form av konteringar.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har ett till tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god erfarenhet av Office-paketet och vana att arbeta självständigt. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande är om du har arbetat inom både offentlig och privat sektor.
Som person är du driven, noggrann och har god känsla för service. Vidare är det även viktigt att du är lyhörd, flexibel och ordningsam, samt att du uppskattar variationsrika arbetsmiljöer och företagskulturer.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 42677
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAsaad Amaya
Karin Berglund
FöretagPoolia Uppsala AB
AdressPoolia Uppsala AB
Box 1129
75141 Uppsala
KontorsadressBox 1129, Uppsala
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2537488
Observera att sista ansökningsdag har passerat.