Administratörer
IndoSwed AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos IndoSwed AB i Södertälje Publiceringsdatum2021-01-25Beskrivning av verksamhetenAll Service & Bemanning, Indo Swed AB utför rekryteringstjänster, Mark - och fastighetsunderhåll, Trädgårdsarbete, allt inom bygget och Lagerarbete mm. Företaget har inom några år expanderat stort inom bemanning. Vi har flera anställda medarbetare med olika etnicitet.
Vi söker nu 2 administratörer till IndoSwed AB.
Om jobbet
Rollen som administratör på Indo Swed AB innebär att du stöttar avdelningen med administrativa arbetet. På kontoret är vi ett team som arbetar med arbetsledning, administration, kalkylering, projekt- och serviceledning. Nu behöver vi hjälp av dig som tillsammans med oss kan hålla ihop och serva avdelningen på det administrativa området
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Att registrera tidrapporter, leverantör fakturor och nya kunder
• Att sköta ekonomi-, personal och löneadministration för enheten
• Att bevaka kundfakturor, fakturera och hantera leverantörsfakturor
• Att ha daglig kontakt med chefen, medarbetarna och kunder
• Att hantera diverse kontorsarbetsuppgifter
Utbildning/Erfarenhet:
Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet som administratör. Du har sinne för ekonomi med erfarenhet av fakturering och goda IT-kunskaper och datavana. God samarbetsförmåga och serviceintresse är viktiga egenskaper. Arbetet är ofta varierande och som person det är bra att vara strukturerad, flexibel och stresstålig.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-24
AdressIndoSwed AB
Fågelviksvägen 9 B8
14553 Norsborg
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare IndoSwed AB (org.nr 556986-7582)
Fågelviksvägen 9 B8 (
visa karta)
145 53 NORSBORG
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
jobb@indoswed.se Jobbnummer 5541050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.