Administratör/upphandlingsassistent i Stockholm
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om uppdraget
Vår kund har behöver tillfällig uppstärkning av en administratör/upphandlingsassistent till deras upphandlingsavdelning. Konsultuppdraget via oss på Bemannia startar så snart som möjligt enligt överenskommelse och kommer sedan att pågå i sex månader, med möjlighet till ytterligare förlängning. Arbetet är på heltid och utförs i myndighetens lokaler i Stockholm.
Publiceringsdatum2022-11-01ArbetsuppgifterArbetsuppgifter består i att stötta upphandlingsenheterna med:
• Bearbetning av statistik
• Sammanställning av enkäter
• Arbete med varukorgar
• Ta anteckningar vid möten
• Hjälp med avropsmallar
För rollen söker vi dig som är serviceminded och noggrann som person. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Excel så du ska kunna hantera och bearbeta stora informationsmängder, skapa formler och avancerade uträkningar. Vidare ses det som meriterande om du har erfarenhet av arbete med offentlig upphandling, exempelvis i rollen som assistent eller administratör.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Minst tre års erfarenhet som administratör/assistent
• Kunskaper i något enkätverktyg, exempelvis Esmaker
• Mycket goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel
• Kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet av arbete med offentlig upphandling
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 20 november 2022.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson,
alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Alice Karlsson
alice.karlsson@bemannia.se 0771-84 53 00 Jobbnummer 7131564
Observera att sista ansökningsdag har passerat.