Administratör till växande organisation
Barona Human Resource Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till växande organisation" (publicerad 2016-10-02) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Barona söker nu åt vår kund, som är verksam inom den offentliga sektorn, en driven administratör till Stockholm. Administratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara behjälplig och bidra till att effektivisera och skapa struktur i verksamheten genom att stödja projektledning och medarbetare. Administratören kommer att vara verksam inom ett specifikt delprojekt.
Publiceringsdatum2016-09-14Dina arbetsuppgifter• Utföra dokumenthantering och diarieföring av handlingar enligt rutiner och riktlinjer
• Sammanställa och uppdatera risker för delprojektet
• Skriva protokoll vid interna och externa möten och workshops, samt distribuera och arkivera dessa
• Administrera mötesbokningar med interna och externa intressenter
• Stödja projektet i framtagning av tid- och resursplaner
• Hantera leverantörsbeställningar
• Fakturahantering i ekonomihanteringssystemet Agresso
• Bistå vid anskaffning, introduktion och avslut av projektresurser
• Vara behjälplig med arbetsuppgifter som närmaste projektledare önskar
Obligatorisk kompetens
• Gymnasial examen med relevant inriktning
• Goda kunskaper i Office-paketet med fokus på Excel och Word samt god datorvana i allmänhet
• ABT06 - Allmänna bestämmelser för totalentreprenader inom bygg, anläggning och installation
• Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• God kunskap i att konkretisera tekniska lösningar och verksamhetsprocesser
Obligatorisk erfarenhet
• Dokumenterad erfarenhet av tidigare administrativt arbete
• Vana av uppdrag i projekt med leverans till en mottagande förvaltning, gärna inom bygg och fastighet
• Dokumenterat särskilda bestämmelser relaterat till lagkrav och föreskrifter specifika för aktuell verksamhet
Meriterande kompetens
• Säkerhet för person och verksamhet, säkerhet vid anläggning och transport
Meriterande erfarenhet
• Erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet.
• Projektledning/Uppdragsansvarig
• Erfarenhet av att arbeta i Agresso
• Vana att hantera fakturor och kontering i ekonomisystem.
• Erfarenhet av administration och arbete inom Bygg och Installationsprojekt
Önskemål om personliga egenskaper
• Systematisk, strukturerad och transparant i arbetssättet
• Självständig, ansvarsfull och tar egna initiativ
• Hjälpsam och serviceinriktad
• Flexibel och lösningsinriktad
• Förmåga att kunna prioritera och arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt
För mer information, vänligen kontakta
Setareh Moshtaghi, + 46 (0)8 525 205 10 eller
setareh.moshtaghi@barona.seOm Barona:
Barona är ett internationellt bemannings- och rekryteringsföretag vars ambition är att utveckla och förenkla rekryteringsprocessen. Vi erbjuder våra kunder unika bemannings-, rekryterings- och HR-lösningar. Barona Sverige är en del av Barona Group som etablerades i Finland för 15 år sedan och idag finns även i Norge, Danmark, Polen, Ryssland, Estland och Spanien. 2015 skapade vår verksamhet drygt 14 000 nya jobb och omsatte 250 miljoner euro. Barona erbjuder sina konsulter arbetsmöjligheter i alla situationer i arbetslivet och du som arbetssökande når arbetsgivare runt om i hela Europa.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona;
Varaktighet, arbetstid
• 12 månader
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSetareh Moshtaghi 073-5675356
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3047528
Observera att sista ansökningsdag har passerat.