Administratör till Svetskommissionen
Prime Professional / Administratörsjobb / Stockholm
2010-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Svetskommissionen" (publicerad 2011-08-10) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prime Professional i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Prime Professional
Svetskommissionen söker i samarbete med Prime Professional AB en administratör då den nuvarande går vidare till studier. Det är en tjänst för dig med intresse för service och administration, som trivs i en koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2010-06-23Dina arbetsuppgifterSvetskommissionen är en teknisk branschorganisation för opartisk samverkan mellan företag, institutioner och myndigheter med verksamhet inom svetsning och annan sammanfogning. Syftet är att bidra till fogningsteknikens utveckling i Sverige. Svetskommissionens vision är att vara det ledande forumet för information, kunskap och samarbete inom fogningsområdet. På kansliet finns sju anställda, varav två är administratörer. Besök gärna
www.svets.se för vidare information.
I tjänsten som administratör ger du administrativt stöd till övriga på kontoret. Dina huvudansvarsområden kommer att vara medlemshantering och medlemsvård, uppdatering av webbplatsen, posthantering samt kundfakturering. I övrigt kommer du att hjälpa till med allmän administration som dokumenthantering och att vid möten skriva protokoll. Vi sitter på ett litet kontor där alla hjälps åt med vad som behövs göras. Tjänsten kommer till viss del att utformas efter den person som anställs. Svetskommissionen står som arbetsgivare.
Vem är du?
Vi tror att du har flerårig erfarenhet av administration och tycker om att ge service. Du är van datoranvändare och har goda kunskaper i Office-paketet och gärna av databaser. Som person är du självständig, lyhörd och strukturerad och har vana vid och trivs med mycket telefonkontakt. Du kan prioritera och är noggrann. Du har lägst gymnasiekompetens och har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt behärskar engelska. Erfarenhet av kundfakturering är meriterande.
Vi kan erbjuda dig en självständig och utvecklande tjänst i en grupp med trevliga och kunniga kollegor. Tjänsten är på heltid, med möjlighet att arbeta deltid 80-90% om så önskas. Flextid tillämpas. Vi sitter i trivsamma lokaler vid Östermalm.
Kontaktperson för detta jobbFör frågor om tjänsten, kontakta Sara Clapham eller Kerstin Rehnblom på Prime Professional: 08-470 70 00. Ansök snarast, dock senast den 19 juli 2010. Skicka din ansökan via e-post till
professional@prime.se . Intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företagsbeskrivning
Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida
www.prime.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-19
Ange följande referens när du ansöker: 96
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSara Clapham, 08-470 70 00
FöretagPrime Professional
AdressPrime Professional
Box 10119
12128 Stockholm-Globen
Jobbnummer 683778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.