Administratör till Secor AB

serveOffice ab / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Secor Entreprenad AB grundades 1994. 2002 blev företaget ett bolag i Dalockoncernen. Familjeföretaget Daloc, med huvudkontor i Töreboda, har tillverkat säkra dörrar sedan 1943 och är idag Skandinaviens ledande och främsta tillverkare av brand-, ljud- och säkerhetsdörrar i stål och trä.



Serveoffice har fått i uppdrag att rekrytera en administratör till vår kund Secor. Tjänsten är på heltid med placering på Södermalm i Stockholm. Start enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2019-12-06

Dina arbetsuppgifter
På Secor AB menar vi att det finns två delar som måste samverka för att en säkerhetsdörr ska hålla vad den lovar. Det ena är dörren i sig, dess funktion och konstruktion, och det andra är installationen. Hos Secor kommer du bli en viktig del av vårt dagliga arbete med att installera säkra dörrar i människors hem.

I rollen som administratör hos Secor erbjuds du en bred och varierande roll. Du har daglig kontakt med våra installatörsledare och installatörer. Du rapporterar till regionchef och har ett nära samarbete med VD och andra kollegor inom Secor. Mer detaljerat innebär tjänsten bland annat:

• Orderregistrering
• Tidsbokning och planering av arbete
• Support till installatörsledare samt regionchef
• Fakturering
• Handläggning av specifika beställningar
• Telefon- samt mailkontakt med hyresgäster, bostadsbolag, husvärdar etc.
• Veckostatistik och rapportering
• Ekonomisk administration i form av exempelvis registrering av inkommande leverantörsfakturor, in- och utbetalningar

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning eller liknande eftergymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet av administration eller liknande roller. För att lyckas som administratör hos Secor tror vi att du har en god IT-vana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Har du arbetat i Navision tidigare är detta meriterande.
Vi tror att du tidvis gillar att jobba i ett högt tempo där mycket kan hända på en och samma gång. I arbetet som administratör är det viktigt att vara serviceminded och trivas med att ha många kontaktytor och bollar i luften. Vidare är du strukturerad, gillar att ha ordning och reda runt omkring dig, självständig och noggrann.

Secor erbjuder dig
Här erbjuds du en plats hos ett tryggt och stabilt företag med utvecklingsmöjligheter för den som vill, då vi är inne i en expansiv fas. På Secor har vi en lugn och skön arbetsmiljö i mycket fina och ljusa lokaler, där vi alla tycker att humor och att ha kul på jobbet är viktigt. Secor har kollektivavtal och friskvårdsbidrag samt genomför flera personalaktiviteter per år.

Ansökan och kontakt
I den här processen samarbetar Secor AB med Serveoffice. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Serveoffice men du kommer anställas direkt hos Secor. Skicka in din ansökan snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se under dagtid.

Om Serveoffice
Serveoffice har varit verksamt sen 1991 och är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar inom våra kompetensområden ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Arbetsplats
serveOffice AB

Jobbnummer
4991252

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: