Administratör till myndighetsuppdrag
Perido AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Gävle,
Hofors,
Söderhamn,
Östhammar,
Hedemora eller i
hela Sverige Perido söker en driven administratör till vår kund; en myndighet som jobbar med och utvecklar Sveriges infrastruktur. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Gävle.
I rollen som administratör kommer du att få chansen att glänsa med din flexibla och sociala sida då du kommer att hantera administrativa frågor, planering och genomförande av det dagliga arbetet. I detta ingår bland annat:
• Hantera order- och inköpsadministration
• Koordinera nyanställdas datorer och mobiltelefoner
• Beställa material, dokumentera och föra mötesanteckningar
• Ansvara för generell administration
Som person är du lyhörd, initiativrik och har lätt för att samarbeta med olika slags människor och kan skapa kontakter. Du är ansvarstagande, organiserad och duktig på att planera och prioritera i ditt arbete. Dessutom är det viktigt att du självständigt kan driva och utveckla arbetsuppgifterna på egen hand. Är det här möjligheten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda datorkunskaper
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Publiceringsdatum2016-12-14Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till 2017-06-20 med goda chanser till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14699CM i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
14699CM
Kommer du snabbt in i nya arbetsuppgifter och gillar att styra ditt eget arbete framåt? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och är intresserad av ett meriterande heltidsuppdrag? Då kan vi ha uppdraget för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 14699CM
FöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3212476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.