Administratör till inköpsavdelning

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en administratör ända ut i fingertopparna och brinner för att skapa ordning och struktur omkring dig? Tycker du att det är roligt att ha mycket kontakter både med dina medarbetare men även med externa leverantörer? Är du riktigt grym på engelska? Då kanske det är dig vi letar efter!

Publiceringsdatum
2013-03-14

Beskrivning
Perido söker efter en administratör till en av våra kunder. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i utkanten av innerstaden.

I detta spännande och utvecklande konsultuppdrag sköter du den löpande administrationen kring vår kunds leverantörsregister samt är kontorets kontaktperson gällande frågor och synpunkter på detta system. Självklart tycker du att det är kul att fixa i registersystem så att informationen är enkel att hitta, dina kollegor kommer att glädjas över din lyhördhet då du uppdaterar och genomför förbättringar för att underlätta för användarna. Dessutom registrerar du nya leverantörer och utökar systemets utbud med de produkter som köpts in. I tjänsten får du även chans att glänsa med din goda kommunikationsförmåga då du har mycket kontakt med leverantörer i samband inköp och nya ordrar. De huvudsakliga språken i denna kommunikation är svenska och engelska och du kommer dessutom att använda dig av engelskspråkiga system.

Du som är nyfiken på detta uppdrag är en ordningsam och administrativt lagd person som tycker att det är roligt att lösa problem och ha mycket sociala kontakter. Givetvis är du hjälpsam och är bra på att hantera olika typer av personligheter, eftersom du här kommer att ha kontakt med både internt anställda och externa leverantörer. Har du dessutom lätt för att lära sig hur system och nya datorprogram fungerar är det garanterat ett stort plus. Är det här en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasiekompetens
• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna på internationellt verksamt företag med engelska som koncernspråk
• Meriterande om du tidigare hanterat leverantörer och internationella kunder
• Lätt för att lära sig nya system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

OBS! För denna tjänst behöver vi din ansökan på engelska.

Kontaktuppgifter för detta jobb
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Konsultuppdrag, tillträde så snart som möjligt.

Ersättning
Fast lön
Uppdragstid t.o.m. årsskiftet med möjlighet till förlängning. Månadslön.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 8360DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1493359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: