Administratör till Gärdet omgående!
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-01-11Om tjänstenÄr du en serviceinriktad person med en god administrativ ådra? Vill du arbeta på en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!
Vår kund är belägen centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och under kontorstid. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå fram till 31/8 2017 med möjlighet till förlängning eller överrekrytering för rätt person.
Som administratör kommer du stödja chefer, projektledare och medarbetare så att arbetet kan genomföras i enlighet med liggande planer.
Det löpande arbetet innebär bland annat:
• Arbete i kundens stödsystem för diarieföring, kommunikation, tidrapportering och personalplanering
• Ansvara för att på uppdrag av enhetens chefer administrera remisshantering, granskningar eller liknande
• Ansvara för kommunikation av information till enhetens medarbetare
• Administrera och förvalta kataloger, projektarkiv och pärmar
• Vara ansvarig för lokalrumsplanering och eventuellt koordinera flyttar
• Samordna praktiska frågor kring möten/konferenser vid internationella besök, interna verksamhetsmöten eller projektmöten
• Ansvara för insamling av material och sammanställning vid inventeringar
• Ta fram presentationsmaterial på uppdrag av chefer eller andra inom enheten
• Arbeta med förbättringsarbete av verksamheten
ProfilFör att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Tre (3) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana
Tidigare erfarenhet av arbete i SharePoint, MS Project och EPM är meriterande.
Arbetet förutsätter förmåga att planera och organisera aktiviteter proaktivt och ställer krav på stor flexibilitet och anpassningsförmåga. Arbetet på enheten sker i huvudsak i projektform och huvuddelen av våra medarbetare arbetar parallellt med flera olika projekt vilket du också bör kunna.
Utöver ovanstående har du god kunskap avseende informationshantering och kategorisering av dokument, du för mötesanteckningar på ett strukturerat sätt och har en god kunskap om hur projekt bedrivs.
Som person bör du vara öppen, prestigelös och redo att rycka in där det behövs. Du är snabblärd och har lätt för att lära dig nya system. Självklart är du ordningsam, noggrann och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.
Passar tjänsten dig och är du tillgänglig omgående?
Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!
Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 4146
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn 08-587 117 00
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Jobbnummer 3254622
Observera att sista ansökningsdag har passerat.