Administratör till fordonsindustrin!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av administrativt arbete och tycker om att skapa struktur? Är du kommunikativ, driven och handlingskraftig? Vill du arbeta i en stor global verksamhet där du kan nyttja dina engelska språkkunskaper? Då kan tjänsten som administratör till vår kund inom fordonsindustrin vara något för dig!
Publiceringsdatum2018-07-16Om tjänstenSom administratör kommer du arbeta i ett team där ditt huvudsakliga ansvar blir att övervaka och hantera sju operativa mailboxar inom den svenska och belgiska tullavdelningen. I din roll kommer du att prioritera och sortera inkommande e-post samt se till att varje e-post hanteras utefter behov. Vidare kommer du att kontrollera att alla nödvändiga dokument är bifogade från leverantörer och transportörer. Vid saknad av information kommer det vara din uppgift att kontakta berörda parter för att insamla detta.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
• Prioritera och sortera inkommande e-post.
• Säkerställa att e-posten innehåller nödvändiga dokument från leverantörer.
• Ta kontakt med leverantörer för att insamla väsentlig information.
Tjänsten är placerad i Torslanda och är ett konsultuppdrag.
Om dig:
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av administrativt arbete. Har du även arbetat med tull är detta mycket meriterande. Eftersom du kommer att arbeta i en global verksamhet är det väsentligt att du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift. För att lyckas i tjänsten krävs det även att du har goda kunskaper inom Officepaketet och har lätt för lära dig nya system.
Vidare är du kommunikativ, handlingskraftig och van vid att arbeta på ett effektivt sätt. Du värdesätter struktur och tycker om att organisera och hålla ordning.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av administrativt arbete.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
• Mycket goda kunskaper inom Officepaketet.
Om ansökan
Tjänsten har planerad start 2018-08-01 och pågår fram till 2018-11-30. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Lisa Steffensen via 073-684 72 34 alt.
lisa.steffensen@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-29
Ange följande referens när du ansöker: ref-27022
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Steffensen
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4251407
Observera att sista ansökningsdag har passerat.