Administratör till expansiva Mondelez
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Upplands Väsby
2016-10-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till expansiva Mondelez" (publicerad 2016-12-27) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Är du i början av karriären och vill utvecklas i en spännande miljö? Har du erfarenhet av administrativt arbete och har ett öga för detaljer? Då är tjänsten som controller på Administratör något för dig!
Om Tjänsten
Mondeléz är ett av världens största FMCG bolag står bakom flera starka varumärken såsom Marabou, Oreo, Stimorol och Philadelphia. Arbetsmiljön är kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv. Organisationen är i förändring och som administratör här finns en unik möjlighet till att starta en spännande karriär. I din roll som administratör är du en del av organisationens HR-team. Du kommer att stötta chefer och HR-kollegor med bland annat ersättningsberäkningar och sammanställa lönerevisionsinformation. Vidare kommer du att ha kontakt med medarbetare i Norden såväl som England angående ersättningar.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av lönearbete och/eller ersättningsfrågor, samt kan hantera stora mängder data. Dina goda excel-kunskaper kommer väl till pass. Att ge förstklassig service är en självklarhet för dig. Som person är du energifull och en problemlösare. Du har ett gott siffersinne och har lätt för att se samband för att sedan dra slutsatser och påpeka felaktigheter.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående, som förväntas pågå till april 2017. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-10-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
annelie.sandberg@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3128410
Observera att sista ansökningsdag har passerat.