Administratör till ett uppdrag på 40 % i Helsingborg

Bravura / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-11

Företaget
Företaget verkar inom fastighetsbranschen och vänder sig främst till företag men även mot privatpersoner.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som administratör är en koordinerande roll då du både stöttar verksamhetens jurister och har kontakt med såväl fastighetsägare som hyresgästföreningar. Det förekommer en hel del pappersarbete i form av registrering, dokumentering och arkivering. Du tar vidare fram diverse underlag eller annan information från systemen och utför granskningsarbete. Enklare fakturering är också en återkommande arbetsuppgift.

Uppdraget är till att börja med en hyrrekrytering på nio månader med goda möjligheter till förlängning. Du arbetar ungefär två heldagar i veckan.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av administrativt arbete. Du kan exempelvis ha arbetat i en koordinerande roll eller som receptionist.
• Erfarenhet av ekonomirelaterade uppgifter så som fakturering är meriterande
• Avslutad gymnasial eller eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
• Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Outlook)
• Goda kunskaper i Visma Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både muntligt och skriftligt.

Du som söker denna tjänst är en social och servceinriktad person som trivs med att arbeta i ett högre arbetstempo. Du föredrar att arbeta strukturerat och noggrant men har samtidigt inga problem med att prioritera om vid behov. Att fatta egna beslut och arbeta självständigt är något som du är van vid.

Övrig information:

Start: September
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén 08-40024050 caroline.arzen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2949776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: