Administratör till ett uppdrag på 40 % i Helsingborg
Bravura / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-07-11FöretagetFöretaget verkar inom fastighetsbranschen och vänder sig främst till företag men även mot privatpersoner.
Dina arbetsuppgifterTjänsten som administratör är en koordinerande roll då du både stöttar verksamhetens jurister och har kontakt med såväl fastighetsägare som hyresgästföreningar. Det förekommer en hel del pappersarbete i form av registrering, dokumentering och arkivering. Du tar vidare fram diverse underlag eller annan information från systemen och utför granskningsarbete. Enklare fakturering är också en återkommande arbetsuppgift.
Uppdraget är till att börja med en hyrrekrytering på nio månader med goda möjligheter till förlängning. Du arbetar ungefär två heldagar i veckan.
Kvalifikationer• Erfarenhet av administrativt arbete. Du kan exempelvis ha arbetat i en koordinerande roll eller som receptionist.
• Erfarenhet av ekonomirelaterade uppgifter så som fakturering är meriterande
• Avslutad gymnasial eller eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
• Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Outlook)
• Goda kunskaper i Visma Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både muntligt och skriftligt.
Du som söker denna tjänst är en social och servceinriktad person som trivs med att arbeta i ett högre arbetstempo. Du föredrar att arbeta strukturerat och noggrant men har samtidigt inga problem med att prioritera om vid behov. Att fatta egna beslut och arbeta självständigt är något som du är van vid.
Övrig information:
Start: September
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Årzén 08-40024050
caroline.arzen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2949776
Observera att sista ansökningsdag har passerat.