Administratör till en nordisk bank i Göteborg

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
2018-07-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till en nordisk bank i Göteborg" (publicerad 2018-08-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Just nu söker vi en administratör(eventuellt flera) till en nordisk storbank i centrala Göteborg.

Vill du jobba med administration och kan starta omgående? Vill du bygga din karriär på en av Göteborgs storbanker? Vi behöver din ansökan nu, sök idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en möjlighet att få arbeta som administratör på en av Sveriges storbanker i centrala Göteborg.

Det är en fantastisk möjlighet att komma in på ett nytt område och få lära dig mer om den finansiella världen.

Du kommer att arbeta ute hos vår kund under hela perioden och få många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av många goda förmåner när du blir konsult hos oss.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina dagliga arbetsuppgifter som administratör kommer att handla främst om insamling av data från diverse IT system, som därefter ska sammanställas i rapporter enligt givna riktlinjer och direktiv.

Då uppdraget medför viss sekretess får du självklart veta mer vid kontakt med oss på TNG.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta i härligt team på bankens kontor i centrala Göteborg. Arbetstiderna är kontorstider och du kommer i början av anställningen få en introduktion till arbetssätten och arbetsplatsen för att på bästa sätt komma in i arbetet.

Uppdraget är tänkt att starta senast 23/7, på heltid och pågå till minst sista januari 2019.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande och förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom något administrativt område, gärna inom bank, kundtjänst, BackOffice eller liknande. Det är viktigt att du både skriver och talar svenska då du kommer att hantera administration och dokument på svenska.

Våra kunder ställer olika krav beroende på de aktuella tjänsterna ifråga, och vi vill därför gärna komma i kontakt med både dig som är nyexaminerad inom ekonomi, juridik eller liknande, dig som har några års erfarenhet samt med dig som har flera års erfarenhet inom angränsande områden. Gymnasiekompetens eller motsvarande är ett krav för rollerna.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-07-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Rydbacken anna.rydbacken@tng.se 031-7612225
Annika Sörensen annika.sorensen@tng.se 031-761 22 23

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4243671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: