Administratör till Eaton
Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-26Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Eaton. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetEaton är ett mångsidigt företag inom krafthantering. De levererar energieffektiva lösningar som hjälper deras kunder att effektivt hantera elektrisk, hydraulisk och mekanisk kraft. De är tekniskt ledande på den globala marknaden. Utbudet av tjänster och produkter är stort, allt från elektriska produkter och system till hydrauliska och tryckluftsbaserade system för kommersiell och militär användning. Alla tjänster och produkter är utformade för att ge bättre prestanda, effektivare energiförbrukning och ökad säkerhet. 2020 hade Eaton globalt en omsättning på 21,6 miljarder dollar, ca 100 000 anställda och säljer produkter till kunder i över 175 länder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör arbetar du med fakturering och kreditering av Eatons kunder i systemet SAP. Du arbetar med underhåll och inmatning av uppgifter i kundregister samt skapar arbetsorder till Eatons tekniker. Du är även delaktig i den dagliga planeringen av teknikerna samt uppdaterar deras arbetsscheman. Vidare hanterar du inkommande mail och samtal från kunder och följer upp de arbeten och fakturor som inte är utförda, där du på egen hand söker efter information i Eatons system och presenterar resultatet.
Du arbetar nära en kollega samt rapporterar till Teamleader för serviceorganisationen i Regionen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst ett års erfarenhet av en administrativ roll
• Erfarenhet av att arbeta i ERP system
• God kunskap i Excel
• Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i rollen och på hos Eaton är du van att självständigt driva ditt arbete framåt. Då du har ett varierande och brett ansvarsområde ser vi att du är skicklig på att strukturera och organisera ditt arbete samtidigt som du ser det som positivt att arbeta i en varierande roll. Vidare är du kommunikativ och trivs i en social miljö då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt, nationellt som internationellt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administratör, admin, administration, koordinering, support, faktura, fakturor, ekonomi, svenska, engelska, SAP, Oracle, Eaton, Service, system, fakturering, konsultuppdrag, Stockholm, Kista, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Ellen Karlsson
ellen.karlsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7111038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.