Administratör till Deloitte i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Deloitte i Stockholm" (publicerad 2022-01-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till Deloitte söker vi en serviceorienterad och flexibel administratör till deras kontor i Stockholm. Välkommen med din ansökan!

Är du en administratör som trivs allra bäst när det är mycket att göra och brukar få höra att du är den berömda "spindeln i nätet"? Gillar du att arbeta självständigt där du får möjligheten att ta egna initiativ? Trivs du även att arbeta administrativt och har en naturlig fallenhet för att skapa struktur?Nu har du möjligheten att jobba på ett expansivt internationellt företag med många kontaktytor. Du kommer att få arbeta i ett utmanande och spännande affärsklimat där du får möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Du kommer att i sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm city.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som administratör på Deloitte kommer får du ta dig an en spännande och utmanande roll där du arbetar nära flertalet delägare och erfarna medarbetare. Du kommer att arbeta i en central administrativ tjänst med mycket eget ansvar där du får möjlighet till både professionell och personlig utveckling. Deloitte erbjuder en modern arbetsmiljö som präglas av flexibilitet och free seating. Du får en omväxlande roll med mycket eget ansvar och möjlighet att driva dina egna processer.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som administratör kommer du arbeta för att se till att det operationella arbetet fungera på ett bra och smidigt sätt. Bland annat kommer du att:

* Arbeta med fakturering av exempelvis klienttimmar i Maconomy
* Uppdatera säljmaterial och hemsidor
* Kvalitetssäkra offerter och avtal
* Uppdatera tidrapporter
* Kontering av leverantörsfakturor
* Skicka ut avtal för signering
* Sammanställning av rapporter
* Ta hand om ad-hoc uppgifter av administrativ karaktär

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är tänkt att starta är omgående och är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till en tillsvidareanställning. Du kommer arbeta ensam som administratör och får en trevlig arbetsplats med glada kollegor och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Kontoret är placerat på Rehnsgatan nära Rådmansgatans tunnelbanestation.



VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en administrativ tjänst. Vi kommer framförallt lägga stor vikt vid din personliga lämplighet i den här rekryteringsprocessen. Ett krav för tjänsten är dock att du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift, då rollen innebär att du kommer att använda både svenska och engelska i din dagliga kommunikation. Vi förutsätter också att du har god systemvana samt goda kunskaper i Excel och Office paketet. Har du dessutom erfarenhet av ekonomisystemet Maconomy är det meriterande.

Det är viktigt att ha förmågan att prioritera ditt arbete och ta egna initiativ då du kommer jobba med flera processer och uppgifter parallellt. Det är också viktigt i rollen att kunna arbeta självständigt och ha hög integritet inför dina arbetsuppgifter. Du är noga med att hålla deadlines och klarar av att arbeta under ett högt tempo, då arbetstoppar kan förekomma. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceorienterad, effektiv och flexibel i kontakten med dina kollegor.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2019-11-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tng Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Jobbnummer
4976264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: