Administratör till Bräckes kommun.
Prime Professional Sverige AB / Administratörsjobb / Bräcke
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Bräcke,
Höganäs,
Ängelholm,
Helsingborg,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prime Professional Sverige AB i Bräcke,
Ängelholm,
Helsingborg,
Landskrona,
Halmstad eller i
hela Sverige Prime Professional söker administratörer för uppdrag i Bräckes kommun.
Gillar du att arbeta i team?
Gillar du ett arbeta med varierande arbetsuppgifter där den ena dag inte är sig lik den andra?
Vill du ha ett flexibelt och ansvarsfullt arbete där det krävs struktur och noggranhet?
Start: 1 November.
Då är det dig vi söker!
I en konsultroll är det givetvis viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.
Arbetsuppgifter
Som administratör har du ett varierat och självständigt arbete med inriktning på service och administration.
Tjänsten innebär att du kommer att hjälpa till på olika områden.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Framtagning och sammanställning av presentationsmaterial.
• Skriva rapporter.
• Föra protokoll.
• Enklare ekonomisk uppföljning.
• Dokumenthantering.
Vem är du?
Du har en gymnasieutbildning.
Du har erfarenhet av administrativt arbete och har goda datakunskaper.
Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet samt i nått administrativt program som ex vis Hogia, Fortnox mm.
Du talar och skriver svenska flytande och har en god kommunikationsförmåga gentemot kollegor och kunder.
Du är en självgående och engagerad person som gärna tar tag i saker och har en känsla för vad som behöver göras.
Som anställd konsult på Prime får du ta del utav våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner:
• Trygg anställning genom kollektivavtal.
• Friskvårdsbidrag.
• Engagerade konsultchefer.
• Möjligheten att påverka din arbetstid och ditt schema.
• Många varierande uppdrag.
• Utbildningar - Prime Academy.
• Rekryteringsbonus.
• Social samvaro som biokväll, julfest, midsommar middag mm.
Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida:
www.primeprofessional.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post, tack.
Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki
Måndag- fredag kl. 08.00-17.00 på telefon: 08-470 70 25
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida
www.primeprofessional.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-10-25ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 3861
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Machreki 08-470 70 25
FöretagPrime Professional Sverige AB
AdressPrime Professional Sverige AB
Box 10119
12128 Stockholm
KontorsadressBox 10119
Jobbnummer 4422634
Observera att sista ansökningsdag har passerat.