Administratör till Backoffice

First Reserve rekryteringsuppdrag / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Reserve rekryteringsuppdrag i Stockholm, Solna, Danderyd, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Om First Reserve:
Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer.

Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade - långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.

Tillsammans skapar vi framgång!

Administratör till Backoffice
Är du en god administratör med känsla för detaljer och siffror? Trivs du att arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter och där man jobbar i team och stöttar varandra?
Detta är ett konsultuppdrag med start i senare delen av juli månad 2016 och beräknas pågå cirka 6-8 månader. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Publiceringsdatum
2016-06-09

Om företaget
Saint-Gobain Byggprodukter AB utvecklar, tillverkar och marknadsför produkter och system för bygg och anläggning inom områdena mur och puts, golvavjämning, betong, fäst och fog samt Leca® lättklinker, lättklinkerblock, -husgrunder och -element.
Saint-Gobain Byggprodukter AB har en marknadsledande ställning när det gäller mineralbaserade produkter på den svenska marknaden. Saint-Gobain Byggprodukter AB ingår i Saint-Gobain-koncernen. I Sverige bidrar knappt 300 anställda till en omsättning på 1,3 miljarder SEK. Läs mer på www.weber.se

Dina arbetsuppgifter
Saint-Gobain Byggprodukter håller på att implementera SAP, varför man behöver förstärka kundservice organisationen med ytterligare en resurs. Därför söker vi nu en lösningsorienterad administratör till vår kundavdelning på Weber Saint-Gobains huvudkontor i Sollentuna.
Som administratör arbetar du tätt ihop med övriga backoffice teamet som består av tre personer. I arbetet som administratör ingår arbetsuppgifter som kundupplägg, krediteringar, inmatning av nettopriser och rabatter i ERP system, diverse utredningar.

Vem är du?
Vi tror att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innehåller både administrativa och ekonomiska uppgifter. Har du arbetat med avtalsadministration är det mycket meriterande. Du är system van och har kunskap av ERP-system. Det är meriterande om du har kunskaper i SAP.
Du har en positiv och lösningsinriktad attityd. Du motiveras av att arbeta i team och att arbeta med varierande arbetsuppgifter som kräver stor noggrannhet. Du är strukturerad och har en god förmåga att prioritera ditt arbete.

Så ansöker du
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar. Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Viveka Holm på First Reserve, tel: 08-705 80 64.
Välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
First Reserve rekryteringsuppdrag

Adress
First Reserve rekryteringsuppdrag
Ekensbergsvägen 117
17141 Solna

Kontorsadress
Ekensbergsvägen 117

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2896089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Reserve rekryteringsuppdrag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Reserve rekryteringsuppdrag: