Administratör sökes!
Framtiden AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Är du en positiv person som gillar att ge det där lilla extra? Är du driven och söker efter nya utmaningar och erfarenheter? Då har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2019-05-03ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer innefatta administrativa uppgifter såsom att administrera felanmälan, personalliggare för Skatteverket, olika sorters uthyrningslistor med mera. Du kommer även sköta varumottagningar samt kontroll av lagret.
Du kommer arbeta tillsammans med en mer erfaren anställd som har en liknande tjänst men som är mer riktad mot telefonväxeln. Den största delen av arbetet kommer ske på kontoret i Linköping men du kommer en dag i veckan befinna dig på plats på deras norrköpingskontor.
Om företagetVår kund verkar inom elektronik- och ventilationsbranschen och har kontor i Linköping och Norrköping. Vår kund genomsyras av ett miljö- och energitänk och arbetar mycket med försäljning av solceller.
I dagsläget är det 65 anställda, varav 10 sitter på tjänstemannasidan och 55 arbetar som elektriker, fibertekniker och säkerhetstekniker. Vår kund är ett familjärt företag som prioriterar att alla ska ha roligt och trivas på arbetsplatsen.
ProfilSkallkrav:
• Kunskap/utbildning inom verksamhetssystem (administration)
• B-körkort
• Svenska i tal & skrift
• Grundkunskap i engelska
• Kunskap inom Office-paketet (Word & Excel)
Meriterande:
• Kunskap/utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet inom logistik
Vi söker dig som är en positiv person och har ambitioner om att lära dig nya saker. Du är inte rädd för nya utmaningar och gillar att ge det där lilla extra.
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStartdatum: 29/5 eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Linköping
Arbetstider: Mån-fre 08.00-12.00, eller enligt önskemål (exempelvis två heldagar och en halvdag)
Omfattning: deltid (50%)
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-24
Ange följande referens när du ansöker: 19825
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Bergman
Johan.Bergman@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Kunskapslänken 36
58330 Linköping
KontorsadressKunskapslänken 36
Jobbnummer 4767764
Observera att sista ansökningsdag har passerat.