Administratör/Receptionist till Hudmottagning i Malmö
Region Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 2 / Receptionistjobb / Malmö
2016-06-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/Receptionist till Hudmottagning i Malmö" (publicerad 2017-05-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 2 i Malmö,
Lomma,
Lund,
Kävlinge,
Helsingborg eller i
hela Sverige Gör skillnad. Varje dag.
Hudmottagningen med cirka 150 medarbetare har verksamhet både i Malmö och Lund och en stor del av verksamheten blev ackrediterad från och med 1 april 2014. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Publiceringsdatum2016-06-14ArbetsuppgifterVi söker nu en administratör/receptionist till hudmottagningen i Malmö. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete.
Du arbetar självständigt och i tjänsten ingår bland annat receptionsarbete, telefonservice, bokningsansvar för våra väntelistor och undersökningar samt PASiS-registreringar. Vi är ett härligt gäng med god gemenskap!
KvalifikationerVi söker dig med godkänd gymnasieutbildning inriktning administration eller dig med eftergymnasial utbildning till administratör/receptionist. Alternativt är du utbildad i hälso- och sjukvårdsadministration (KY 80p/YH 400p) eller motsvarande utbildning till medicinsk sekreterare. Har du arbetat som administratör eller receptionist inom vården är detta meriterande. Du har god datorvana och vi ser gärna att du har erfarenhet av Melior, MedSpeech, PASiS och Officepaketet.
Som person är du noggrann, flexibel och har en god organisations- och samarbetsförmåga. Du kommer att arbeta såväl självständigt som tillsammans med kollegor i olika yrkeskategorier varför det är viktigt att du har servicekänsla. Arbetet på vår enhet innebär engagemang, ansvar och samarbete med andra yrkeskategorier. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
För att lyckas i rollen tror vi att du är en god ambassadör för våra värderingar; välkomnande, drivande, omtanke och respekt.
Skånes universitetssjukvård (SUS) bildades den 1 juni 2013 och består av Skånes universitetssjukhus samt av den offentligt bedrivna primärvården i Malmö- och Lundområdet. Skånes universitetssjukhus omfattar sjukhusverksamheterna i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Förvaltningen har totalt omkring 12 700 medarbetare och en omsättning om 12,7 miljarder kronor. SUS erbjuder primärvård, länssjukvård och högspecialiserad vård, samtidigt som vi utbildar och bedriver avancerad forskning i nära samarbete med universitet och högskolor. Vi arbetar med respekt för människan och strävar alltid efter att vara bland de bästa
På
www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde: 2016-10-01.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-28
Ange följande referens när du ansöker: A584736
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElizabet Tomulevska, Enhetschef 040-33 21 94
Elizabet.Tomulevska@skane.seFacklig kontaktLila Baraslievska, Vision 040-33 68 51
Lila.Baraslievska@skane.seFöretagRegion Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 2
AdressRegion Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 2
Västra Storgatan 12
29189 KRISTIANSTAD
KontorsadressVästra Storgatan 12 KRISTIANSTAD
Jobbnummer 2904739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.