Administratör/Receptionist med känsla för service till Annas Pep
Happy Boss AB / Receptionistjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Happy Boss AB i Tyresö,
Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet inom administration och reception?
Sveriges mest älskade pepparkaka söker en medarbetare för ett längre konsultuppdrag.
Annas spröda pepparkakor har bakats sedan 1929 när systrarna Anna och Emma Karlsson öppnade sitt hembageri på Östermalm i Stockholm. Idag är Annas Sveriges mest älskade pepparkaka och finns representerade i 20 länder och deras produkter säljs världen över.
Tjänsten som Administratör/Receptionist är ett konsultuppdrag på heltid med start i Maj och pågår under 1 år med eventuell förlängning.
Rollen är bred och du kommer till stor del att arbeta med flera administrativa uppgifter som offertskrivning, fakturering, utbetalningar, orderläggning och prisuppdateringar. Det ingår även att vara stöd för chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet.
I rollen ingår även arbetet som receptionist, där du är ansiktet utåt för företaget med att ta emot besökare, boka möten, ansvara för kontorets allmänna ytor och beställa kontorsmaterial.
Du ingår i ett härligt familjärt team på plats på kontoret som ligger i Tyresö, Stockholm. Det är glatt och högt i tak och vi månar om våra medarbetare.
I din roll som Administratör/Receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot besökare, ansvara för telefon och mejl, hantera möten.
• Inköp och orderläggning
• Ekonomisk uppföljning (vad innebär det)
• Övrig administration
• Stötta chefer och/eller andra avdelningar i det dagliga arbetet
Om dig:
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och reception, önskvärt är tidigare erfarenhet inom enklare ekonomiarbete. Du har god datakunskap och då gärna erfarenhet av MS Office och SAP. Kontaktytorna är både internationella såväl som nationella så du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Du som person: är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Du är ordningsam och strukturerad med ett öga för detaljer samt flexibel i ditt arbetssätt. Det är positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar när du ställs inför en utmaning.
Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba både i team och självständigt.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom administration, reception och enklare ekonomi
• God datorsystemvana
• Svenska flytande och goda kunskaper i Engelska
Vi bakar våra pepparkakor i Tyresö. När produktionen ökar inför julsäsongen kan en underbar doft av nybakta pepparkakor sprida sig över närliggande och frostglittrande skogar och marker. Passa gärna på att besöka vår butik Pepparkaksboden i Tyresö till jul eller när du vill."
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2022-03-22Övrig informationVi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Frågor kring rollen eller processen kan riktas till
rekrytering@happyboss.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag på ca 1 år
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHappy Boss AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Happy Boss AB (org.nr 556838-4076)
Arbetsplats Happy Boss
Kontakt Frida Svedemar
frida.svedemar@happyboss.se 0728811124 Jobbnummer 6462981
Observera att sista ansökningsdag har passerat.