Administratör På Heltid Till Snabbväxande Bolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en administratör till vår kund som arbetar med kommunikationslösningar för företag. Du kommer att ingå i ett familjärt och engagerat team.I rollen som administratör kommer du att arbeta med varierandeuppgifterså som att ta inkommande samtal, hantera fakturoroch se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00, med viss flexibilitet. Önskemålet är att du kan starta i början av mars.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2019-02-13ArbetsuppgifterSom administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Orderhantering
• Fakturafrågor
• Inkommande samtal
• Inköp av maskiner
• Hantera licenser
• Varierande administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat med liknande uppgifter
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Brinner för att ge god service
Det är meriterande om:
• Du tidigare har arbetat med ekonomirelaterade uppgifter
Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs med att arbeta som spindeln i nätetsamt har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4612197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.