Administratör på deltid till verksamhet i Sundbyberg
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Söker du arbete som deltid och har erfarenhet av kommunal verksamhet och nämnder? Då kan du vara den vår kund söker!
Om uppdraget
Vår kund i Sundbyberg söker nu en till medarbetare till sitt affärsstödsteam på deltid. Behovet kommer variera från vecka till vecka och är i sin helhet på ca. 50%. Start för uppdraget är den 18 september, och uppdraget löper fram till den 15 februari 2024.
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos Bemannia.
Publiceringsdatum2023-08-22ArbetsuppgifterI denna roll arbetar du med att löpande förbereda och lägga in underlag inför nämnder. Du äger processen självständig och för dialog med berörd nämndsekreterare och stöttar upphandlarna i processen. Du är även den som håller koll och samlar in handlingarna inför de olika sammanträdena, har koll på de olika stoppdagarna.
Exempel på andra arbetsuppgifter:
• Diarieföra i Public 360 och lämna för arkivering, samtliga upphandlingar/direktupphandlingar/avrop som Upphandlingsenheten ansvarar för
• Löpande maska (sekretessmarkera) anbud inför utlämningar
• Löpande uppdatera avtalskatalogen med nya avtal
• Vid behov mottagsattestera och kontera upp inkomna fakturor tillupphandlingsenheten
• Vid behov skapa bokföringsordrar och fakturera vidare internt och till Stadens bolag
KvalifikationerKrav för tjänsten:
• 1-2 års erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet som administratör och/eller registrator
• Erfarenhet av diarieföring i Public 360
• Kännedom om nämndprocess inom kommunal sektor
• Stor servicekänsla
• Förmågan att ha många bollar i luften samtidigt
Meriterande för tjänsten:
• Erfarenhet av att arbeta som nämndsekreterare
• Kunskap/kännedom om LOU
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio,
juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se Jobbnummer 8048040
Observera att sista ansökningsdag har passerat.