Administratör På Deltid Till Ett Internationellt Bolag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kundsräkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund arbetar med atterbjuda effektiva lösningar till företag inom inköp, leverantörs- och kundreskontra. Kontoret är beläget i Stockholm i öppna och härliga lokaler ett stenkast från vattnet. I rollen som administratör kommer du att sköta administrativa arbetsuppgifter kopplade till den dagliga driften. Du kommer att arbeta nära leverantörer, hantera avtal, följa upp leveranster, hantera medarbetarnas tjänsteresor och utlägg, hantera fakturor och ta fram rapporter. Tjänsten är på deltid, tillsvidare och dukommer att arbeta cirka 19 timmar iveckan enligt överenskommelse.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-02-13Dina arbetsuppgifterSom administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Reseadministration- och uppföljning
• Inköp av kontorsmaterial
• Beräkna kostnader kopplade till administration och drift
• Upprätthålla vårt intranät
• Planera och genomföra interna arrangemang
• Avtal och fakturahantering
• Bistå HR i introduktion och upplärning av nyanställda
VI SÖKER DIG SOM
• Har 1-3 års erfarenhet av liknande roller
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, social och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt har en förmåga att prioritera och hålla deadlines.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4612487
Observera att sista ansökningsdag har passerat.