Administratör Operativ inköpare
Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sundsvall
2023-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör Operativ inköpare" (publicerad 2023-06-20) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-01-12Dina arbetsuppgifterVi söker dig som är driven, nyfiken och har viljan att lära dig. Du trivs med att ta egna initiativ för att komma framåt i ditt arbete. Då tidigare erfarenhet inte är ett krav för den här rollen söker vi dig som är administrativ, har en stark vilja och driv samt modet att göra ditt bästa. Har du erfarenhet av roller inom inköp, upphandling, ekonomi eller administration är det så klart ett plus.
Du får möjligheten att arbeta hos en av våra kunder där kulturen präglas av glädje, prestigelöshet och stolthet över det arbete de varje dag utför. De viktigaste för dem är att våga!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2023-01-23 Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
linnea.nystrom@randstad.se.
Ansvarsområden
I rollen som operativ inköpare kommer du att ingå i inköpsteamet .
Arbetsuppgifterna innefattar:
Orderläggning
Leveransbevakning
Hantera avvikelser
Ansvara för returer och reklamationer
Administrativt inköpsarbete
KvalifikationerVi söker dig som har:
Gymnasieutbildning
Det är meriterande om du har högskoleutbildning inom inköp, ekonomi eller logistik
Har du tidigare erfarenhet av operativt arbete kopplat mot inköp, ekonomi eller logistik är det meriterande
Kunskaper inom MS office
Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
Med rätt driv kommer du att kunna lära dig det du behöver.
ErfarenheterTidigare erfarenhet inom administration, inköp, ekonomi eller logistik är meriterande.
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201422851".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Linnea Nyström
linnea.nystrom@randstad.se +46729733822 Jobbnummer 7336783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.