Administratör omgående till Göteborg!

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Göteborg
2024-10-17


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Göteborg, Härryda, Kungsbacka, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Är du en noggrann och serviceinriktad administratör med tidigare erfarenhet inom dokumentering? Ta chansen att söka till denna spännande tjänst redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en administratör till ett uppdrag åt vår kund i Göteborg. Uppdraget är en heltidstjänst (100%) och beräknas starta omgående fram till och med årsskiftet. Kunden är verksam inom offentlig sektor och i denna roll får du möjlighet att arbeta för att alla i samhället ska få stöd. Arbetet sker främst på plats i kundens lokaler i centrala Göteborg, arbetet går till viss del att göras hemifrån, vilket innebär att i samråd med ansvariga på verksamheten ger möjligheten till viss distansarbete.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.

Publiceringsdatum
2024-10-17

Arbetsuppgifter
Arbetet utförs tillsammans med tre andra administratörer inom enhetens servicegrupp. Överförmyndarenheten är en tillsynsmyndighet som handlägger ärenden om godmanskap och förvaltarskap (ställföreträdarskap). En god man eller en förvaltare företräder de som behöver hjälp med att bevaka sina juridiska, ekonomiska och personliga intressen. Utöver detta kommer du att:
Formulera brev, protokoll, dokumentation med mera
Hantera återkommande arbetsuppgifter (tex kopiering, sortering och posthantering)
Hantera fysiska handlingar i kundens arkiv


Kvalifikationer
gymnasium eller likvärdig utbildning
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

Meriterande
Det är meriterande om du tidigare arbetat i systemet - Lex

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23 oktober.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@gmail.com
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alicia Belila
alicia.belila@bemannia.se

Jobbnummer
8962091

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):