Administratör med telekomfokus - långt uppdrag

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla eller i hela Sverige

Södertälje

Skulle du trivas i en koordinerande roll på ett stort och välkänt svenskt företag? Har du en god teknisk förståelse och en lätthet för att lära dig nya system? Kanske är det här uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2014-11-18

Beskrivning
Perido söker en administratör och koordinator för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett välkänt svenskt företag med global närvaro. Tjänsten är placerad hos vår kund i Södertälje.

Här kommer du att arbeta administrativt och koordinerande med telefonilösningar hos vår kund. I detta ingår bland annat att ansvara för inkommande beställningar, sköta registerhantering i Configuration Manager, jobba med administration för mobila lösningar, koordinera och planera förändringsarbete, samt delta vid aktiviteter och möten som berör nya tekniska lösningar och fakturaflöden (kopplat till telefonin). Enkelt kan man säga att du ser till så att kollegor och nyanställda har de telefonilösningar och mobila tjänster som de behöver för att de ska kunna jobba utan problem eller onödigt strul.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är social, har ett bra driv och ett sinne för detaljer. Du har en god teknisk förståelse och har lätt för att lära dig nya system eller lösningar. Dessutom är det en stor fördel om du har vana av orderhantering och fakturering. Är det här tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• 2-3 års erfarenhet av administrativt arbete och koordinering
• Erfarenhet av att driva förbättringsprojekt, skapa rutiner och processer
• Vana av orderhantering och fakturering
• Allmän IT-kunskap, god teknisk förståelse
• Lätt att lära sig nya system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med tillträde omgående. Uppdragstid cirka 2 år.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV samt en motivering på engelska varför du passar för det här uppdraget via e-post till rekrytering@perido.se - urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11112DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
11112DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 11112DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2072614

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: