Administratör med sälj- och marknadsintresse
Starck & Partner AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Starck & Partner AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-04Om tjänstenDå vi på Starck & Partner har en ökad efterfrågan på våra tjänster samt en växande personalstyrka så behöver vi inrätta en ny viktig roll på företaget för att avlasta VD och underlätta för våra konsulter. Eftersom rollen är ny så finns möjlighet att själv påverka innehållet beroende på företagets behov och dina egna erfarenheter och intressen.
I din roll som administratör på Starck & Partner kommer du primärt att ansvara för våra administrativa rutiner gällande beställning av kontors- och förbrukningsmaterial, svara på vårt växelnummer och ta emot klienter och kunder. I rollen ingår också samordning och administration kring kundevent och utbildningar, exempelvis bokning av lokaler, utformning och utskick av inbjudningar samt hantering av anmälningar. Du kommer att skicka ut samt sammanställa kontinuerliga kund- och klientundersökningar. Du får möjlighet att vara med att öka vår närvaro i sociala medier samt vid intresse se över vår digitala närvaro i allmänhet. Att stötta den befintliga säljorganisationen är även en del i ditt arbete, vilket exempelvis kan innebära att finna rätt kontaktperson hos både nya och gamla kunder som våra konsulter vidare kan förmedla våra tjänster till. Ditt arbete kommer att utföras i nära samarbete med VD men utan detaljstyrning.
Vi tror att
Du är lättsam, trevlig, glad och positiv. Detta visar sig genom att du är flexibel och samarbetar bra med andra mot gemensamma mål och drivs av att göra ett gott arbete. Du är positiv i din framtoning och genuin i ditt intresse av att hjälpa till både internt men också gentemot externa kunder. Det finns ett intresse hos dig för kommunikation och du är duktig att formulera dig både i tal och skrift.
Du är noggrann och strukturerad. Slutför dina uppgifter utan behov av kontroll eller påminnelser och ser själv vad som behöver göras och hur du skall prioritera. Vi ser gärna att du själv söker möjligheter och ger förslag på utveckling av den delen av din tjänst som initialt är formbar, givetvis utan bekostnad av att dina huvudsakliga arbetsuppgifter åsidosätts. Det är viktigt att du också har lätt att snabbt byta fokus och förändra samt anpassa ditt arbetssätt och din planering.
Vi söker dig med
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och trivs i en administrativ roll. Har du även en viss kunskap i marknadsföring samt vana av att skapa kontakt med och bemöta kunder kommer du snabbt komma in i rollen och i organisationen. Det är ett plus om du har kännedom i sociala medier och ett krav att du är van användare i Officepaketet, speciellt Powerpoint.
Om Starck & Partner
Vi sitter 15 medarbetare i ljusa och välkomnande lokaler nära Fridhemsplans T-bana. Vi som arbetar här är personalkonsulter och leg. psykologer som arbetar både enskilt och tillsammans i våra uppdrag.
Starck & Partner har lång erfarenhet av att stödja organisationer och medarbetare med individ och ledarutvecklingsprogram.
De tjänster som Starck & Partner erbjuder är bland annat
• Ledarskapsutveckling
• Livs- och karriärplanering
• Grupputveckling
• Outplacement och omställning
• Arbetslivsinriktad rehabilitering
• Urvalsbedömningar
• Krishantering
• Konflikthantering
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-20
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jesper.ohlsson@starckpartner.seKontaktJesper Ohlsson, Personalkonsult 08-40904652
jesper.ohlsson@starckpartner.seFöretagStarck & Partner AB
AdressStarck & Partner AB
Box 8176
10420 STOCKHOLM
KontorsadressFleminggatan 38
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6510635
Faxnummer: 08-6510636
E-postadress:
info@starckpartner.se Jobbnummer 2707656
Observera att sista ansökningsdag har passerat.