Administratör med intresse för teknik

TNG Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Söker du efter en spännande roll på ett stort internationellt företag och trivs med att arbeta brett och administrativt?

Nu söker vi på TNG en medarbetare till vår kunds serviceavdelning. Du kommer att få arbeta brett, både med administration och kundkontakt för att bibehålla vår kunds höga servicenivå. I rollen kommer du att arbeta med medicinteknisk utrustning där du ansvarar för att både administration, kundfrågor och logistikflöde.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Den här rollen erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett ledande internationellt företag med en god personalpolitik. Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor och hantera inkommande kundärenden och sköta administration och logistik kring de medicintekniska instrument som vår kund tillhandahåller till sina kunder.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter på serviceavdelningen hos vår kund innebär:

* Registrering och uppföljning i de olika systemen, framför allt SAP som finns på avdelningen
* Hantering av den låneutrustning som cirkulerar mellan bolaget och kund
* Löpande fakturering för dina ärenden
* Kontakt med kunder, via telefon och e-post gällande servicefrågor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Serviceavdelningen som du blir en del av består idag av tio personer, uppdelat mellan administrativ personal och fälttekniker som du kommer att ha löpande kontakt med. Tjänsten är på heltid, med start omgående och som förväntas pågå under minst sex månader.

Du kommer att vara placerad hos vår kund på deras kontor i Solna.

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten ser vi att du har en avslutad gymnasial utbildning samt goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift, då du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt. Vi ser också att du har en mycket god systemvana, gärna om du har arbetat i SAP tidigare.

Som person är du noggrann och strukturerad. Du behöver vara drivande och effektiv i dina arbetsuppgifter då du arbetar självständigt i din roll, samt att du har förmågan att själv komma med initiativ och förbättringar. Du är en hjälpsam person med en positiv och prestigelös inställning då du arbetar tillsammans med dina kollegor i teamet för att bibehålla en god servicenivå mot kunderna.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring therese.goldring@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3340438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: