Administratör med intresse för kommunikation - 50%
Perido AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Gävle,
Hofors,
Söderhamn,
Östhammar,
Hedemora eller i
hela Sverige Perido söker nu en administratör för ett uppdrag hos vår kund, en kommunal enhet med placering i centrala Gävle. Tjänsten är på 50% och passar perfekt för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning eller som är student.
I rollen som administratör kommer du att arbeta halva tiden med administration, vilket innebär att du för anteckningar vid möten, hanterar resebokningar och beställningar samt att du förbereder och håller i praktiska detaljer vid aktiviteter. Den resterande tiden kommer du agera kommunikationsstöd där du bland annat sammanställer nyhetsbrev, uppdaterar sociala medier och andra förekommande kommunikationsuppgifter. Du kommer arbeta tätt med såväl interna som externa parter.
Vi söker dig som är glad, nyfiken och är duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har lätt för att kommunicera och tycker om att och skapa goda relationer till andra. Vi ser gärna att du har arbetat med administrativa uppgifter tidigare samt att du har ett intresse för kommunikation och tycker det är kul att skriva. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan idag!
Publiceringsdatum2017-03-14Kravprofil för detta jobb• Pågående eftergymnasial utbildning eller annan huvudsaklig sysselsättning
• Någon erfarenhet av administrativa uppgifter
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeDeltid, konsultuppdrag fram till sista juni 2017 med chans till förlängning. Tillträde i april.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och vill ta dig an ett meriterande extrajobb? Är du som person flexibel och har lätt att ta kontakt och skapa relationer till andra? Har du dessutom ett intresse för kommunikationsfrågor och tycker om att skriva? Då kan det här vara tjänsten för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15096CM i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seVaraktighet, arbetstid
40%-60%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-13
Ange följande referens när du ansöker: 15096CM
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3372880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.