Administratör/Marknadsassistent
Hgrec AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vår kund befinner sig en expansion och söker nu en Administratör/Marknadsassistent som brinner för marknadsföring, projekt och administration. Vi söker dig som är kreativ, har stor problemlösningsförmåga och trivs i en varierande och flexibel roll. Vidare är du självständig samtidigt som du trivs med att assistera dina kollegor.
Vi ser gärna att du är driven, noggrann och har ett stort intresse för att vara spindeln i nätet parallellt med att du har en stor passion för sociala medier och marknadsföring. Du välkomnas till ett sammansvetsat och prestigelöst team som arbetar mot gemensamma mål och är måna om att fira framgångar.
Publiceringsdatum2020-01-27ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer primärt att utgöras av:
• Att assistera Projektledare med offert, order, leveransbevakning och att kontrollera orderbekräftelser.
• Att sköta inlägg på sociala medier och administrera den nya hemsidan som håller på att lanseras med en helt ny grafisk profil.
Du kommer även att:
• Hjälpa till i processen för inköp, produkter och tjänster från leverantörer.
• Ansvara för telefonväxeln, inställningar och funktioner i befintliga system.
• Ta emot gods och hantera återrapportering från montörer.
Vi letar efter dig som
• Har någon form av erfarenhet från administration och marknadsföring.
• Har minst en gymnasieexamen.
• Är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad.
• Har goda kunskaper i Office-paketet.
• Är initiativtagande och självständig i din roll.
• Har bra kommunikativa förmågor.
• Behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Är en prestigelös person som trivs med att arbeta i ett litet team där alla hjälps åt.
• Meriterande är om du har en akademisk utbildning inom marknadsföring.
Stämmer detta in på dig? Då kan vår kund erbjuda dig en spännande tjänst i en föränderlig miljö med högt i tak där du får möjlighet att påverka hela organisationens framfart. Du välkomnas till en flexibel roll med stora utvecklingsmöjligheter. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid vid kundens huvudkontor på Kungsholmen i Stockholm.
Företaget
Är ett företag i framkant med positiv utveckling, både i personalväg och i omsättning. De är Sveriges ledande leverantörer inom fönsterinredning och solskyddsprodukter. Deras breda sortiment av produkter skräddarsys för en individuell lösning till offentliga och privata miljöer, där de genomför omkring 1500 projekt årligen över hela Sverige. De är specialister på solskyddslösningar och fönsterinredning och det gemensamma målet är att hålla toppklass i allt de gör - en ambition som genomsyrar hela verksamheten.
Företaget har sitt huvudkontor i Stockholm och har varit verksamma sedan 1993.
Så ansöker duDå tjänsten ska tillsättas relativt omgående sker intervjuer och urval löpande. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta Amanda Lindgren på
amanda.lindgren@happpygroup.se eller telefon (+46)76 235 76 37. Vi kontaktar endast de som blir kallade till intervju.
Kontaktperson för detta jobbAmanda Lindgren
amanda.lindgren@happygroup.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressHGRec AB
Kungsholmen
11248 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare HGRec AB (org.nr 559151-9458)
Kungsholmen (
visa karta)
112 48 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
amanda.lindgren@happpygroup.se Jobbnummer 5062490
Observera att sista ansökningsdag har passerat.