Administratör/koordinator till långt uppdrag i Nacka

Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Nacka, Hagfors, Skövde, Västerås, Skara eller i hela Sverige

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2016-11-10

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en framåt och engagerad administratör till vår kund. Kunden är en av nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster. Deras kontor är beläget i Nacka i fina lokaler med utsikt över vattnet.

I rollen som administratör ingår du i en liten och kundorienterad grupp som administrerar företagets affärsområde för printers och säkrar god service gentemot kunderna. Tillsammans hanterar ni nya beställningar inom området såväl som ni löpande sköter förvaltningen av pågående avtal. Rollen är i hög grad kommunikativ och koordinerande, där du har kontakt med såväl leverantörer, kunder, tekniker på plats och det interna konfigurationscentret. I och med det stora antalet kontaktytor behöver du ha integritet och förmåga att hantera olika slags personligheter för att uppnå effektiva samarbeten. Exempel på en situation där dina kommunikativa och koordinerande förmågor kan behövas är när nya printers ska levereras till kund och installeras på plats av en tekniker, dvs då flera olika personer/ funktioner är inblandade.

För ditt arbete finns en del befintliga rutiner och dokumentation men du förväntas även vara en aktiv deltagare i det löpande förbättringsarbetet genom att själv identifiera och ge förslag på förbättringsmöjligheter.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som är en ansvarstagande administratör ut i fingerspetsarna som trivs i en händelserik och tempofylld miljö med stort engagemang bland medarbetarna. För den som visar på positiv inställning, driv, engagemang, kundorientering och utvecklingsfokus kan denna tjänst vara vägen till fortsatt goda karriärmöjligheter i framtiden!

Du har en gymnasial utbildning och några års erfarenhet av administrativt och koordinerande arbete. Du uttrycker dig även mycket väl i tal och skrift, även på engelska. Det är meriterande, men inte ett krav, med erfarenhet från systemen Microsoft Dynamics AX, PrintFleet, WinServe eller liknande. Vi ser även gärna att du har erfarenhet från printbranschen och ett tekniskt intresse.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll i en organisation med driv och engagemang. Kontoret ligger placerat i Nacka strand. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget startar 9 januari och kommer pågå under ungefär ett år.

Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start:

9 januari

Ersättning
Enl. ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-01
Ange följande referens när du ansöker: 4173
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paulina Stjernström paulina.stjernstrom@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Jobbnummer
3153456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: