Administratör / Koordinator inom utbildning till YrkesAkademin i
Yrkesakademin / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Yrkesakademin i Växjö,
Olofström,
Ronneby,
Karlskrona,
Kalmar eller i
hela Sverige YrkesAkademin är en av Sveriges ledande leverantörer av yrkesutbildning. Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997 och bedriver utbildning inom transport, entreprenad, teknik och serviceyrken. Uppdragsgivare är främst statliga myndigheter och kommuner men vi riktar oss även till företag och privatpersoner. Vår verksamhet sträcker sig från Lappland till Skåne med omkring 400 anställda på ett 60-tal orter. Vi söker nu en Administratör till vår verksamhet i Region Öst med placeringsort Växjö.
Administratör inom utbildning till YrkesAkademin i Växjö
YrkesAkademin är en av Sveriges ledande leverantörer av yrkesutbildning. Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997. Vi bedriver utbildning inom transport, entreprenad, teknik och serviceyrken. Uppdragsgivare är främst statliga myndigheter och kommuner men vi riktar oss även till företag och privatpersoner. Vår verksamhet sträcker sig från Lappland till Skåne med omkring 400 anställda på ett 60-tal orter.
ARBETSUPPGIFTER I tjänsten som administratör får du ett omväxlande arbete där du utför, planerar och koordinerar dina dagar både självständigt och tillsammans med oss på utbildningarna. I rollen ingår det bland annat att dagligen administrera och rapportera deltagare och elever i våra olika administrativa system, arbeta med att ta fram statistik och rapporter, vara med på möten med våra kunder samt övrig administration och support.
KVALIFIKATIONER Vi är ett glatt gäng som söker dig som brinner för service och som gillar att få arbeta med människor. För att lyckas i rollen krävs det att du är flexibel och kan växla mellan olika uppgifter och att du är noggrann. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör i en koordinerande roll inom utbildning i webbaserade system, som tex Workbuster och KA-webb. Du är en god kommunikatör och har utmärkta kunskaper i svenska språket i såväl tal som i skrift. Då du kommer att arbeta mot flera orter i regionen och även ha kontakter med våra uppdragsgivare söker vi dig som har en uttalad förmåga att kunna etablera och behålla goda relationer.
ANSTÄLLNINGSFORM Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning. Heltid: 40 timmar/veckan. Placeringsort: Växjö. Tillträde: Enligt överenskommelse
ANSÖKAN Sök tjänsten genom att registrera din ansökan genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast. Har du frågor är du välkommen att kontakta Catarina Caiberth, 072-2040915,
catarinacaiberth@ya.seDå du i din roll arbetar med människor i utveckling samt har kontakter med myndigheter och företag kan vi komma att kräva in utdrag ur brottsregistret i samband med eventuell anställning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-04-18ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagYrkesAkademin
AdressYrkesAkademin
Pelle Bergs backe 3
79150 Falun
KontorsadressPelle Bergs backe 3
Jobbnummer 4742080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.