Administratör/koordinator
Plusfamiljen / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Plusfamiljen i Stockholm,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Vaxholm,
Täby eller i
hela Sverige Plusfamiljen är en omsorgsverksamhet för dig och familjen som ständigt arbetar för att förbättra våra kunders situation. Vi har tjänster inom personlig assistans, HVB för ungdomar samt barnmorskeledd födelsevård. Genom våra tjänster ska vi vara drivande i att ge varje människa ett helt och rikt liv och förverkliga sitt eget liv efter sin egen dröm.
Att jobba inom Plusfamiljen innebär att man är del av något större. För oss handlar vårt jobb i första hand om att göra något meningsfullt och göra skillnad för människor som behöver det som mest. Vår ambition är att successivt utöka verksamheten med tjänster i samhällssystem där vår värme, vårt engagemang och pionjärskap gör skillnad.
Nu öppnar vi Sveriges första fristående barnmorskeledda födelseklinik för det förväntade komplikationsfria födandet. Vill du vara med i en helt unik organisation - och sätta en ny standard för födande i Sverige?
Det här är en fantastisk chans för dig som vill vara med och bygga upp verksamheten från grunden. Dina arbetsuppgifter som verksamhetschef består bland annat av att leda, samordna, planera och kvalitetssäkra det dagliga arbetet. Du ansvarar för personal, kvalitet och ekonomi.
Plusfamiljen Välkommen Liten är organiserad med småskalighet och med kontinuitet fokus. De blivande föräldrarna går i mödravård på samma enhet där de sedan välkomnar sitt barn. Samma team av barnmorskor arbetar med mödravård, födande och eftervård vilket ökar tryggheten och känslan av sammanhang för familjen med välkända ansikten som vägleder dem. På Välkommen Liten erbjuds också, utöver de tjänster som ingår i en barnmorskemottagning, föräldraförberedande kurser samt tilläggstjänster som t.ex. gravidyoga, samtalsstöd och gravidmassage mm. Här arbetar vi dygnet runt på rullande schema för att göra familjens upplevelse den bästa tänkbara.
I rollen som administratör/koordinator kommer dina arbetsuppgifter bestå av bemanning, schemaläggning, tidsbokning/kundbemötande, koordinering av aktiviteter och utbildningsdagar samt administrativt stöd åt verksamhetschef.
Vi ser att du har några års erfarenhet av att arbeta med administrativt och gärna med schema/bemanning. Det är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av administration i branscher inom vård och omsorg. Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya program. Det är positivt om du har utbildning inom administration och organisation.
Som person är du en empatisk kollega som vill gott och ser människan i första hand. Du är strukturerad, ordningsam och lösningsorienterad. Du har så klart ett stort professionellt kundbemötande, men viktigaste av allt är att du har hjärtat på rätt plats! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen att ansöka!
Stockholm, vardagar, 100 %
Varaktighet, arbetstid
1 -
Publiceringsdatum2017-02-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPlusfamiljen
AdressPlusfamiljen
Textilgatan 43
12030 Stockholm
KontorsadressTextilgatan 43
Jobbnummer 3333203
Observera att sista ansökningsdag har passerat.