Administratör / kontorsassistent för Vagabond Haven Tiny Houses

Vagabond Haven / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vagabond Haven i Uppsala

Det här är Vagabond Haven

Vagabond Havens ekovänliga mobila hus skapar ett helt nytt sätt att bo som är bättre för naturen, plånboken och själen.

Tänk vilken frihet ett mobilt hus betyder: Du kan bo mitt ute i naturen och ändå nära stan. Du kan ta med dig ditt hem när du flyttar till en annan ort. Bygga till när behovet finns. Använda det som kontor, semesterboende eller hyra ut det. Och kanske bäst av allt: Du behöver inte investera en stor del av din inkomst för att äga ett eget, vackert hem!

Alla våra hus är arkitektritade och byggs med året-runt standard i miljövänliga och sunda material. Tiny houses, modulhus, attefallshus, sommarstugor, mobila kontor och rullande ateljéer ... under ett och samma tak.

Vår vision: Bo mindre, lev stort!

Du och din roll

Vi söker nu efter en person med ett brinnande intresse för att skapa ett mera hållbart och fritt levnadssätt, en passion för arkitektur, inredning och hus - även sådana som är tiny. Du ska vara kreativ, innovativ och drivande, och ha enkelt för att skapa och kommunicera struktur i projekt och arbetsflöden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att ligga med det administrativa kontorsarbetet:

Svara på mejl och telefonsamtal från kunder och samarbetspartners. Skriva kontrakt och beställningsformulär. Hantera kommunikation mellan kunderna och produktionen. Skicka och betala fakturor och sköta bokföringen. Förbereda kataloger och annat marknadsföringsmaterial.

Förutom dessa arbetsuppgifter kommer du att få hjälpa till precis där det behövs då projekten är mångsidiga och varierande. Det kan vara allt från att hitta nya smarta lösningar som gör våra hus ännu mera energisnåla och miljövänliga, till att gå på olika mässor för att representera oss, göra visningar av våra hus, sköta sociala medier eller bygga upp samarbeten med andra företag som delar vår vision.

Vem du kommer att jobba med

Du kommer att jobba ihop med mig, Manuel, som är ägaren av Vagabond Haven och min kollega Anja, som är ansvarig för försäljningen och marknadsföringen. Dessutom kommer du ha mycket kontakt med våra tre samarbetspartners i Lettland och Polen där våra hus byggs nuförtiden, samt med våra ständig växande skara av återförsäljare i Skandinavien och Europa.

Bakgrund

Vana av administrativt kontorsarbete av olika slag
Flytande svenska och engelska (och gärna ett till språk) i tal och skrift
Lätt för att skriva texter (mail, blogginlägg, reklamtexter osv.)
Erfarenhet inom bokföring
Kunskap inom naturvänligt byggande är ett plus
Självgående och strukturerad med god vana av att planera och hålla ihop projekt med flera intressenter
Motivation och personliga egenskaper värderas högt

Omfattning

Omfattningen ligger till att börja med på 50% och är på timbasis. För att kunna känna in varandra börjar vi med en provanställning på 3 månader med början så snart som möjligt. Jag ser gärna att vi jobbar tillsammans på kontoret här på vår gård i Uppsala åtminstone 1 dag i veckan. Resten av tiden kan du gärna jobba hemifrån om du föredrar det. Detta kan vi klura ut tillsammans.

Publiceringsdatum
2020-11-12

Så ansöker du
Ansökan, märkt "Namn Efternamn - jobbansökan" skickas till info@vagabondhaven.com senast den 30.11.2020.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-27

Adress
Vagabond Haven
Hågavägen 50
75263 Uppsala

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Namn Efternamn - jobbansökan".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Vagabond Haven
Hågavägen 50 (visa karta)
752 63  UPPSALA

Ansökan
E-post: info@vagabondhaven.com

Jobbnummer
5442036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vagabond Haven

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vagabond Haven: