Administratör inom bank och finans
Randstad AB / Backofficejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-22Dina arbetsuppgifterOm kundnöjdhet är din ledstjärna i ditt dagliga administrativa arbete kommer du att trivas i denna roll hos en av landets attraktivaste arbetsgivare inom bank och finans. Vi söker dig som vill arbeta med service och administration i en rolig och kundnära roll.
Uppdraget startar omgående och beräknas pågå fram till 2023-08-31 med goda chanser till förlängning eller anställning direkt hos kund.
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8:30-17:00, mån-fre
Uppdraget kräver att du kan arbeta under vecka 28-32
Plats: På kontor i Sundbyberg, Stockholm
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, sök därför gärna så snart som möjligt.
Ansvarsområden
Du kommer att ingå i ett team som supporterar rådgivare och leverantörer inom bank och finans. Du ansvarar bland annat för att granska dokument, registrera akter i affärssystem, starta avtal samt sköta betalningar till leverantörer. Du kommer ha daglig supportkontakt och hantera ärenden både via mail och telefon.
Kvalifikationer Vi söker dig som:
• Har minst 2-5 års erfarenhet av kundmöten, service och administration gärna inom bank och finans
• Har goda kunskaper i svenska samt engelska, i både tal och skrift
• Noggrannhet, flexibilitet och ansvarskänsla krävs
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför ser vi gärna att du
• Har ett eget driv med en stark ansvarskänsla och är noggrann
• En flexibel teamplayer, men också van att ta eget ansvar
• Affärsmedveten, lösningsorienterad och relationsskapande
Om företagetPå Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201430648".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Sabina Bursell
sabina.bursell@randstad.se +46201707070 Jobbnummer 7574862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.