Administratör hos Salindblom AB
Salindblom AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Salindblom AB i Solna,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vi på Salindblom AB letar efter en ny kollega till vårt team i Stockholm.
Salindblom AB är specialiserade på uppsökande försäljning av italienska delikatesser. Vi deltar på mässor, marknader och andra event där vi erbjuder det bästa från Italien, inklusive Parmesanost, Piave, Pecorino med mera.
Om rollen som administratör:
Som administratör kommer du att hantera bokningar för våra säljare ute på fältet och organisera bolagets struktur för olika evenemang. Du kommer också att vara ansvarig för att hantera leverantörsfakturor samt kontrollera, registrera, kontera och godkänna fakturor för betalning.
Vem vi letar efter:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det är av yttersta vikt att du är ansvarsfull och strukturerad. Vi uppskattar en stark serviceinriktning och förmågan att samarbeta med andra. Noggrannhet och självgående arbete är avgörande egenskaper. Du bör ha goda datorkunskaper och utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska.
Publiceringsdatum2024-02-02KvalifikationerGoda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, PowerPoint).
Goda datorkunskaper.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Så ansöker duOm du är intresserad av tjänsten som administratör, vänligen skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill arbeta hos oss till:
personal@gustomera.se Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-03
E-post:
personal@gustomera.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Salindblom AB (org.nr 559365-5623)
Sundbybergsvägen 1 (
visa karta)
171 73 SOLNA
Jobbnummer 8439617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.