Administratör för uppdrag med omgående start

S&C Bemanning Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-11-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör för uppdrag med omgående start" (publicerad 2017-03-21) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-30

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vår kund är ett marknadsledande produktbolag inom teknik med verksamhet över hela världen. Huvudkontoret är beläget i Göteborg. Tjänstens placering är i Göteborg, Uppdraget startar per omgående och pågår en till tre månader,

Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i en grupp på cirka 10 personer där du huvudsakligen kommer att arbeta med avgränsade arbetsuppgifter inom orderadministration. Då företaget nyligen har bytt affärssystem behövs administrativ hjälp. Exempel på arbetsuppgifter är att stansa ordrar i det nya affärssystemet. Arbetstider är måndag-fredag kl. 8-17.

Profil
Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av liknande tjänst och som har gymnasiekompetens och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har kompetens inom logistik/inköpsområdet. Du har tidigare erfarenhet av arbete i något affärssystem. Gärna Axapta. Du har goda kunskaper i officepaketet.

Som person är du är utpräglad teamplayer som har lätt för att samarbeta i grupp. Du har också förmågan att arbeta självständigt mot fastställda mål. Du är positiv och engagerad och gör ditt yttersta för att för att hitta lösningar på utmaningar. Vi ser gärna att du är serviceinriktad, professionell och prestigelös. Du är ansvarsfull och har god organisationsförmåga.

Vi tillämpar löpande urval då tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Vi ser gärna att du skickar din ansökan via www.soderco.se så snart som möjligt. Anställningen är hos Söder & Co och arbetet utförs hos vår kund. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-11
Ange följande referens när du ansöker: 2015
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Friberg
Sofia Berggren

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Carlbergsgatan 8
41266 Göteborg

Kontorsadress
Carlbergsgatan 8, Göteborg

Jobbnummer
3181295

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: