Administratör/assistent till kund i centrala Göteborg!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och söker nya utmaningar? Har du erfarenhet av att arbeta som assistent? Vi på Adecco Office & HR söker dig till ett uppdrag hos vår kund i Göteborg!.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som assistent/administratör kommer du att arbeta med att stötta chefsassistenten med att sköta resebokningar och bokningar av möten/konferensrum. Vidare kommer du att föra loggböcker, kvartalsrapporter samt hålla kontakten utåt mot t.ex. städbolag. Viss posthantering och sortering av post kommer att förekomma samt att du täcker upp i receptionen när ordinarie receptionist inte är där. Du kommer också att sköta viss mailkontakt både internt och externt.
Du kommer att arbeta från huvudkontoret i fina ljusa lokaler centralt på lilla bommen tillsammans med den administrativa gruppen som är på 4 personer.
Uppdraget är med start omgående och pågår initialt i 3 månader med god chans till förlängning. Genom din anställning i Adecco's konsultverksamhet finns dock goda möjligheter till förlängt kontrakt/vidare uppdrag hos våra andra kunder därtefter! Arbetstiderna är på heltid, vardagar 8.30-17, med viss möjlighet till flextid.
Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat som assistent eller i en administrativ roll, gärna med liknande arbetsuppgifter, kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper samt har lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Då engelska är koncernspråket krävs det att du är flytande i engelska.
Du är en glad, framåt och självgående person som gärna tar egna initiativ. Är du social, prestigelös och arbetsvillig så kommer du att trivas bra på denna arbetsplats.
Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-05-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Fahlström (rekryteringsansvarig)73-684 71 35
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2838952
Observera att sista ansökningsdag har passerat.