Administratör

Randstad AB / Administratörsjobb / Uppsala
2023-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-06-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-17

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för att arbete strukturerat och administrativt? Söker du nya utmaningar inom administration? Då kan du vara den vi letar efter. Just nu söker vi för kunds räkning en noggrann och driven administratör.

Uppdraget är på heltid, dagtid med start omgående 12 månader framåt.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• planering och samordning
• arbeta utifrån fastlagda rutiner
• vara ett operativt stöd för verksamheten
• hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och post-
hantering)
• hantera många kontakter med anställda, resurskonsulter och uppdragskonsulter
• göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• utföra reseplanering
• fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
• projektplanering och uppföljning av projekt

Kvalifikationer
För att vara aktuell ser vi att du som söker har en gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning. Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet av planering och samordning av olika administrativa rutiner. Du har erfarenhet av att kundkontakt både intern och externt. Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Erfarenheter
Minst tre 3 års erfarenhet av arbete i rollen administratör/assistent.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201452355".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Natalie Rylander
natalie.rylander@randstad.se

Jobbnummer
8197541

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: