Administratör
Montico HR Partner AB / Administratörsjobb / Norrköping
2023-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2023-10-12) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige *
Till vår kund Lincom AB i Norrköping söker vi en engagerad och noggrann administratör som vill bli en värdefull del av vår kunds team. Som administratör kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidiga och effektiva arbetsflöden samt bidra till företagets övergripande framgång.
Publiceringsdatum2023-08-30Om tjänstenSom administratör kommer du att vara ansvarig för en mängd varierande administrativa uppgifter som är avgörande för verksamhetens funktion. Dina huvudsakliga ansvarsområden kan komma att inkludera:
• Hantering av inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och brev.
• Registrering och dokumentation av viktiga företagsdata.
• Upprätthållande av databaser och arkiv för att säkerställa ordning och tillgänglighet.
• Koordinering av möten, resor och projekt
• Assistera i fakturahantering och bokföring.
• Kundkontakt och support via telefon och e-post.
• Allmänna kontorsuppgifter för att bidra till en välorganiserad arbetsmiljö.
Tjänsten är på heltid med tillsättning omgående, anställningen inleds med en uthyrning på 6 månader och för rätt person finns mycket goda möjligheter att bli övertagen av kund. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 07.00-16.00
Vi söker dig som
För att trivas och lyckas i rollen som administratör ser vi gärna att du har följande kvalifikationer och egenskaper:
Relevant bakgrund: Du har en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller liknande område. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är starkt meriterande.
Organisatorisk skicklighet: Du är strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att kompromissa med noggrannheten.
Kommunikativ förmåga: Du kommunicerar tydligt och professionellt, både i skrift och muntligt. Kundkontakt kräver en vänlig och hjälpsam attityd.
IT-kunskaper: Du är bekant med vanliga kontorsprogram och har en förmåga att snabbt lära dig nya system och verktyg.
Initiativtagande: Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är proaktiv i att identifiera och lösa problem.
Samarbetsförmåga: Du trivs i en teammiljö och kan samarbeta med kollegor på olika nivåer.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "9246".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741),
http://www.montico.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Montico HR Partner AB
Kontakt Frida Eriksson
frida.eriksson@montico.se 0142655108 Jobbnummer 8072461
Observera att sista ansökningsdag har passerat.