Administratör 50%
Randstad AB Randstad AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
En av våra samarbetspartners söker nu en administratör på 50%.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på ett företag som är legotilverkare av aliminium.
Du ska kunna rycka in där det behövs om det behövs hjälp i produktionen ska du kunna bistå med den hjälp som behövs. Du ska hantera lev fakturor, lättare bokföring, datorkunnig, kommer jobba i ett NPS system och ordersystem, lite inköp och lite planeringsarbete.
Dina egenskaper
Man ska ta egna initiativ, vara öppen, glad, lite flink och intresserad av produktionsarbetet.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Engström på tel 0729-889035
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2014-03-28Arbetstider och omfattningHalvtid
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagRandstad AB Randstad AB
AdressRandstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1823946
Observera att sista ansökningsdag har passerat.