Administratör

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Vi söker dig som är sugen på ett kort men spännande uppdrag. Är du noggrann och har stor förståelse för sekretess? Då ska du söka detta uppdrag!

Publiceringsdatum
2019-02-27

Om tjänsten
Vi söker en noggrann och systemvan administratör med stor förståelse för sekretess till vår kund i västra Blekinge. Uppdraget beräknas pågå i 3 veckor med start omgående.

Tidigare erfarenhet inom ekonomi alternativt bank/finnas är ett krav.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget beräknas pågå i 3 veckor. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Hanna Ericsson via 073-684 77 53.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, admin, ekonomi, sekretess, systemvan, Blekinge, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid 3 veckor

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-26
Ange följande referens när du ansöker: ref-29070
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Ericsson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Campus Gräsvik 5
37175 KARLSKRONA

Kontorsadress
Campus Gräsvik 5

Jobbnummer
4636995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: