Administratör
Roland Carlberg Processystem Aktiebolag / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Roland Carlberg Processystem Aktiebolag i Göteborg,
Uppsala eller i
hela Sverige Adminstratör/Assistent till Roland Carlberg Processystem AB
Dina arbetsuppgifter blir allmänna kontorsrutiner, kund- och leverantörskontakter samt svara i telefon. I arbetsuppgifterna ingår även att göra resebokningar och fungera som stöd/assistent till våra säljare samt vara behjälplig vid in och utgående leveranser av gods/reservdelar.
Det ingår även i dina arbetsuppgifter att uppdatera och underhålla vår hemsida samt hjälpa till med utformning och utskick av reklam samt framtagande av annonsförslag.
Tjänsten förutsätter att du har god datavana, goda kunskaper i engelska, att du innehar körkort samt har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Tillträde enligt överenskommelse. Arbetet är en heltidstjänst.
Om du tror att tjänsten passar dig önskar vi en skriftlig ansökan märkt "Administratör" senast den 27 januari 2017 till
info@rcprocess.se. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
För ytterligare upplysningar kan du kontakta oss på tel 031 - 85 04 60 eller
info@rcprocess.seTjänsten förutsätter att du har god datavana, goda kunskaper i engelska, att du innehar körkort samt har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Roland Carlberg Processystem AB är ett mindre privatägt industriföretag( 12 personer), som säljer maskinutrustningar till industrin.
Huvudkontoret är i Göteborg och vi sitter i ljusa lokaler i Fiskhamnen. Vi har även ett säljkontor i Uppsala.
Publiceringsdatum2017-01-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-27
KontaktAnna-Cajsa Nurman 031850460
FöretagROLAND CARLBERG PROCESSYSTEM AKTIEBOLAG
AdressROLAND CARLBERG PROCESSYSTEM AKTIEBOLAG
FISKHAMNSGATAN 6 A
41458 GÖTEBORG
KontorsadressFiskhamnsgatan 6 A
Jobbnummer 3253785
Observera att sista ansökningsdag har passerat.