Administratör - Helsingborg

Processbemanning AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2016-12-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör - Helsingborg" (publicerad 2018-05-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Är du intresserad av att arbeta som säljadministratör hos Expandia Moduler AB? Är du strukturerad, ordningsam och gillar att arbeta i en drivande roll då kan detta vara tjänsten för dig!


Publiceringsdatum
2016-12-29

Om tjänsten
Till vår kund i Ekeby söker nu en driven administratör till ett uppdrag i cirka 3 månader. Tjänsten är heltid, 5 dagar i veckan men är du student och kan arbeta minst 3 dagar i veckan är även du varmt välkommen med din ansökan.

Som Administratör ingår sysslor inom löpande administration, ekonomi samt generella kontorsgöromål och intern service. Inom ramen för ekonomi ingår kontering, fakturering, samt löpande administration. En stor del av tjänsten innebär även att du har extern kontakt med företagets kunder, på så vis är det viktigt att du har kunskap att bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven och engagerad samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta proaktivt och självständigt. För att klara uppgifterna krävs även god datorvana samt tidigare praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde. Du bör även ha ett gott sinne för siffror samt ett affärstänk och ha ett trevlig bemötande.

Krav för tjänsten är:

• Körkort samt tillgång till bil
• Tillgänglig omgående
• Administrativ vana
• Kunskap av enklare ekonomiarbete

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg

Kontorsadress
Stortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg

Jobbnummer
3238439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: