Administrativ Support till globalt logistikföretag
Onepartnergroup Väst AB / Backofficejobb / Göteborg
2025-02-07
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Onepartnergroup Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en organiserad och serviceinriktad person som trivs i en dynamisk miljö? Nu söker vi en stjärna inom administrativ support till globalt logistikföretag!
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som administrativ support spelar du en nyckelroll i den dagliga verksamheten och bidrar till att hålla flödet smidigt och effektivt. Du blir en del av ett team där du kommer att hantera administrativa uppgifter kopplade till logistikprocessen och säkerställa att våra kunder får service av högsta kvalitet.
Arbetsuppgifter inkluderar:
Hantering och uppföljning av administrativa delar inom logistikflöden.
Stöd till chefer i den dagliga driften.
Kommunikation med kunder och interna avdelningar för att lösa frågor och säkerställa korrekta leveranser.
Support till teamet genom rapportering, dokumentation och andra administrativa uppgifter.
Operativt förbättrings- och uppföljningsarbete för att optimera processer och öka effektiviteten.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt i en snabbföränderlig miljö. Du är en problemlösare med en positiv inställning och gillar att samarbeta i team, men tar även självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter.
Vi ser att du har..
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik eller kundsupport.
God datavana
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Vi erbjuder
Vi erbjuder en spännande roll i ett globalt företag där du får stora möjligheter att utvecklas. Du blir en del av en dynamisk och internationell arbetsmiljö med högt tempo och engagerade kollegor.
Publiceringsdatum2025-02-07Övrig informationStart: Mars
Arbetstid: Kontorstid, måndag till fredag.
Omfattning: Heltid, föräldravikariat på 1 år till och med mars 2026.
För denna rollen blir du anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till kund.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Väst AB (org.nr 559041-3083)
Arbetsplats OnePartnerGroup
Kontakt Rebecka Svensson
rebecka.svensson@onepartnergroup.se Jobbnummer 9153207