Administrativ samordnare till bilverkstad

Auto-mek Europa AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2025-11-19


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Auto-mek Europa AB i Helsingborg

Vi söker en administrativ samordnare till vår bilverkstad. Rollen innebär samordning av administrativa processer och dagliga rutiner i verksamheten. Du behöver inte ha erfarenhet av mekanik, men ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och god kommunikativ förmåga.

Publiceringsdatum
2025-11-19

Dina arbetsuppgifter
- Samordning av arbetsflöden i verkstaden
- Kontakt och kommunikation med försäkringsbolag
- Kundmottagning och löpande kundkontakt
- Bokningar, tidsplanering och koordinering av arbeten
- Planering och samordning av personalens arbetsscheman
- Administrativa uppgifter och ordningshållning i verksamheten
- Kontakt och samarbete med företag i och utanför Sverige, särskilt med aktörer i Mellanöstern

Kvalifikationer
- Mycket goda kunskaper i arabiska, svenska och engelska
- Erfarenhet av administrativt arbete
- God förmåga att samordna, planera och organisera
- Mycket god kommunikativ förmåga
- God datorvana
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter att utvecklas i rollen.
Arbetstid: Heltid / Deltid (enligt överenskommelse)
Start: Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-12-05
E-post: nfo@automek-europa.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Auto-mek Europa AB (org.nr 559207-3828)
Gevärsgatan 25 (visa karta)
254 66  HELSINGBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
9612256


Prenumerera på jobb från Auto-mek Europa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Auto-mek Europa AB: