Administrativ samordnare till bilverkstad
Auto-mek Europa AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2025-11-19
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Auto-mek Europa AB i Helsingborg Vi söker en administrativ samordnare till vår bilverkstad. Rollen innebär samordning av administrativa processer och dagliga rutiner i verksamheten. Du behöver inte ha erfarenhet av mekanik, men ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och god kommunikativ förmåga.
Publiceringsdatum2025-11-19Dina arbetsuppgifter - Samordning av arbetsflöden i verkstaden
- Kontakt och kommunikation med försäkringsbolag
- Kundmottagning och löpande kundkontakt
- Bokningar, tidsplanering och koordinering av arbeten
- Planering och samordning av personalens arbetsscheman
- Administrativa uppgifter och ordningshållning i verksamheten
- Kontakt och samarbete med företag i och utanför Sverige, särskilt med aktörer i Mellanöstern
Kvalifikationer - Mycket goda kunskaper i arabiska, svenska och engelska
- Erfarenhet av administrativt arbete
- God förmåga att samordna, planera och organisera
- Mycket god kommunikativ förmåga
- God datorvana
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter att utvecklas i rollen.
Arbetstid: Heltid / Deltid (enligt överenskommelse)
Start: Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-05
E-post:
nfo@automek-europa.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Auto-mek Europa AB (org.nr 559207-3828)
Gevärsgatan 25 (
visa karta)
254 66 HELSINGBORG
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 9612256