Administrativ & säljande person
Livskraft & Karriär Sweden AB / Administratörsjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Livskraft & Karriär Sweden AB i Härryda * Telefonservice, kontakt med kunder och externa instruktörer. Telefontid 08.00-16.00
• Hantering av förfrågningar och offerter, utskrift av offert.
• Uppläggning av kurser samt kursbokning.
• Löpande upprätta faktureringsunderlag
• Uppdatering av kunddatabas i SuperOffice, inklusive externa instruktörer.
• Uppdatering av planeringsapp (Google Calendar) för utbildarna.
• Hantering av utskick och beställning av material.
• Bevakning av avtal med instruktörer samt upprätta faktureringsunderlag av årsavgifter.
• Deltagande i den årliga instruktörsträffen samt förberedelser och efterarbete.
• Deltagande i internmöten.
• Uppdatering av blogg och hemsida
• Bearbetning av företag för beläggning av kurser som ej har tillräckligt besöksantal. ?
Du ska ha erfarenhet av att möta människor på ett professionellt och personligt sätt. Du ska ha en positiv framtoning och utpräglad känsla för service. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning. Du ska även ha grundläggande IT-kunskap inom Office- paketet. Gillar du friskvård är det ett stort plus.
Eftersom vi är ett bemannings-/konsultföretag så kommer din arbetsplats inte vara där Livskraft & Karriär har sin. Utan du kommer vara ute hos en av våra kunder.
Varaktighet, arbetstid
Du blir anställd som konsult hos Livskraft & Karriär, och hyrs ut till kunden som har behov av en Administrativ person.
Publiceringsdatum2017-11-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-26
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ klippa
KontaktPer Carlsson
per@livskraftkarriar.seFöretagLivskraft & Karriär Sweden AB
AdressLivskraft & Karriär Sweden AB
Skräddargränd 15
44534 Bohus
KontorsadressKorsgatan 10
Jobbnummer 3785132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.