Administrativ kundtjänstmedarbetare till SL

Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Borås
2018-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kundtjänstmedarbetare till SL" (publicerad 2018-04-16) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Montico är helhetsleverantör inom Human Resources och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, rekrytering, verksamhetsutveckling, omställning och rådgivning.

Med 20 års verksamhet är vi väl etablerade och auktoriserade inom samtliga våra verksamhetsområden.


Nu söker vi ytterligare talanger inom service och support till SL som drivs utav en kundserviceleverantör med härlig anda, energi och kamratskap. Arbetet utförs i ljusa och fräscha lokaler i Pulsen-huset tillsammans med ett team på omkring 15 personer som tillsammans arbetar resultat- och lösningsorienterat mot samma mål. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en fast anställning hos vår kund. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer att göra allt för att du ska lyckas.

Publiceringsdatum
2018-03-26

Dina arbetsuppgifter
SL är samlingsnamnet och varumärket för den allmänna kollektivtrafiken i Stockholms län. SL-trafiken har 786 000 resenärer per dag och vissa utav dom behöver din hjälp och rådgivning!

Som kundtjänstmedarbetare hos SL svarar du via telefon, mail och chatt på de frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarområdet för Stockholms Lokaltrafik. Med en professionell och tillmötesgående framtoning bidrar du till att underlätta och förenkla resan i vardagen. Att ta emot synpunkter och förbättringsförslag är en del av arbetet för att ständigt bidra till utveckling utav SL-trafiken. Resenären i SL-trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa. Öppettiderna för SL 's kundtjänst är måndag-söndag 06:00- 23:00. Detta innebär att arbetstiderna är varierande. Tjänsten är på 80% eller 100% och startar i början av april.

För att du ska lyckas i din roll får du en grundlig utbildning, med betalt från första dagen, i hur du levererar den bästa kundupplevelsen, stödsystemen samt i de produkter och tjänster som du kommer arbeta med. Genom stöttning, coachning och vägledning får du möjlighet att bidra till utveckling och växa inom företaget.


Profil
Kan du referera till dig själv som "spindel i nätet"? Är du den i kompisgänget som inte har något emot att styra upp weekend-resan? Trivs du och mår bra av att hjälpa och underlätta för andra? Då är du den vi söker!

För oss är det viktigt med rätt person på rätt plats. För att du ska trivas i rollen tror vi att du besitter egenskaper som strukturerad, effektiv, ansvarstagande samt att du har en hög arbetsmoral. Vi söker dig som ser lösningar istället för hinder.
Vi tror mer på personlig lämplighet än tidigare erfarenheter. Kraven som finns är att du fyllt 18år, pratar flytande svenska och även känner dig bekväm i att prata på engelska.



Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid SL 's kundtjänst har öppet måndag- söndag kl. 06-23.

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Persson julia.persson@montico.se 033-4001350

Företag
Montico HR Partner AB

Adress
Montico HR Partner AB
Västra vägen 14
57341 Tranås

Kontorsadress
Västra vägen 14

Jobbnummer
4046000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: